Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Foton till 3d
-
AuthorPosts
-
Jag har gjort en app som gör foton till 3d.
Kritik?itms://itunes.apple.com/us/app/ispace-a-foot-in-space/id365078345?mt=8
@rogernordstrom 64324 wrote:
Jag har gjort en app som gör foton till 3d.
Kritik?itms://itunes.apple.com/us/app/ispace-a-foot-in-space/id365078345?mt=8
Vill inte klaga. Men du kanske skulle kunna fixa någon invite för dom som är på detta forumet så man kan testa det gratis i någon dag eller så?
Om det nu ens går att göra så?@stickaaan 64390 wrote:
Vill inte klaga. Men du kanske skulle kunna fixa någon invite för dom som är på detta forumet så man kan testa det gratis i någon dag eller så?
Om det nu ens går att göra så?:laugh:
7 pix…
Det vore lite konstigt att ge bort flera timmars arbete, eller?Jag har hafsat ihop en gratisapp till dig.
Håll ögonen öppna efter Lock Note, den godkänns nog i veckan.7 kronor är ändå snarast en symbolisk summa, har du inte råd med detta bör du inte ha en iPhone.
@mrsmart 64608 wrote:
7 kronor är ändå snarast en symbolisk summa, har du inte råd med detta bör du inte ha en iPhone.
Om man ska paya 7 kr för varje app man vill ha så springer det iväg rätt fort.
Varför ska jag inte ha en iPhone om jag inte har råd med 7 kr? Jag har ett abonnemang som jag har haft hur länge som helst, som jag förlängde och fick en iPhone gratis. Fri surf och fria sms ingår.@stickaaan 64611 wrote:
Om man ska paya 7 kr för varje app man vill ha så springer det iväg rätt fort.
Varför ska jag inte ha en iPhone om jag inte har råd med 7 kr? Jag har ett abonnemang som jag har haft hur länge som helst, som jag förlängde och fick en iPhone gratis. Fri surf och fria sms ingår.Man ska inte förtränga att det kostar både tid och pengar att göra en app, jag tycker att om vi kan få så mycket bättre appar för den nätta summan av 7 kr så kan det vara värt det, emn det är upp till var och en och känna hur man tycker. Förresten så finns det ju apps som är gratis, håll du dig till dem :laugh:
Ber du om kritik, så får det nog vara gratis program. jag köper inte nåt bara för att testa och sen ge feedback. men nu fick du ändå lite, helt gratis.
iAsh, vänligen gör en recension på detta programmet om du ser detta.
Det är sånt här vi ska ha Ash till och för att ni ska slippa sitta och bråka om det.
Gratis är gott men inte alltid det bästa.
@mrsmart 64939 wrote:
Man ska inte förtränga att det kostar både tid och pengar att göra en app, jag tycker att om vi kan få så mycket bättre appar för den nätta summan av 7 kr så kan det vara värt det, emn det är upp till var och en och känna hur man tycker. Förresten så finns det ju apps som är gratis, håll du dig till dem :laugh:
Nej men jag köper spel/program som jag vet jag vill ha/har nytta av. Och till dom flesta spel så och rätt många program så finns det en trialversion av så 🙂
@mossarelli 64974 wrote:
iAsh, vänligen gör en recension på detta programmet om du ser detta.
Det är sånt här vi ska ha Ash till och för att ni ska slippa sitta och bråka om det.
Gratis är gott men inte alltid det bästa.
Han får kirra
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.