Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Fråga om officefiler.
-
AuthorPosts
-
Jag är på jakt efter ett program som kan läsa wordfiler som jag kan föra över till ihponen.. förstår att det finns flera program som klarar av detta, bland annat ett program som heter filemagnet… då alla dessa program verkar kosta pengar undrar jag vilkjet ni tycker är bäst och varför…
Vet ni om något av dessa program kan lägga en officefil på springboarden? vore trevligt att kunna ha tillgång till schemat i excellformat direkt på sprignboarden… =)Den kostar men fungerar bra.
Kompis pris 38kr 😀# FileMagnet (NOT FREE 30DDK)
FileMagnet makes it easy to copy files from your Mac and view them on your iPhone and iPod touch. It supports all the common file types, including PDFs, Microsoft Office documents, images, movies, sounds and even folders. By running the FileMagnet Uploader on your Mac, you can wirelessly copy files over your wi-fi network. FileMagnet also lets you copy files from your phone to another mac – use your iPhone like a hard drive!Om man inte ska redigera filerna utan bara titta på dom så kan man konvertera dom till jpeg (bildfiler) och lägga in dom direkt i luren med itunes.
Har själv gjort detta med ett par datablad och nåt excelark.@steffe 30088 wrote:
Om man inte ska redigera filerna utan bara titta på dom så kan man konvertera dom till jpeg (bildfiler) och lägga in dom direkt i luren med itunes.
Har själv gjort detta med ett par datablad och nåt excelark.Ahh.. smart! =)
Men nån som vet om man kan lägga en bild då eller exellark om det skulle funka direkt på springboarden, så att man snabbt kan få fram den?
@xjurghx 30106 wrote:
Ahh.. smart! =)
Men nån som vet om man kan lägga en bild då eller exellark om det skulle funka direkt på springboarden, så att man snabbt kan få fram den?
Du skulle kunna slänga upp bilden på nätet nånstans och lägga ett bokmärke på hemskärmen… Eller om den är jailbroken kan du fixa så du kan öppna filer i Safari, då kan du öppna bilden i Safari och slänga ut det som ett bokmärke 😉
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.