Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tillbehör & reservdelar › Fråga om repskydd
-
AuthorPosts
-
Har haft min ip4 ca 2 månader och har redan kasserat 2 repskydd, vet ej vad märket heter men det vanligaste man sett i telebutikerna kostar typ 199.
Har varit när jag haft den i fickan en längre stund och jag antar att det då beror på värmen. Börjar tröttna på detta och tänkte nu höra om jag lika gärna kan köpa den för 49 på denna sida? Display-skydd till iPhone 4 – skydda skärmen – iPhonebutiken.se eller och det är väldigt stor skillnad på kvalitén.Mvh Jocke
QuA1nT wrote:Har haft min ip4 ca 2 månader och har redan kasserat 2 repskydd, vet ej vad märket heter men det vanligaste man sett i telebutikerna kostar typ 199.
Har varit när jag haft den i fickan en längre stund och jag antar att det då beror på värmen. Börjar tröttna på detta och tänkte nu höra om jag lika gärna kan köpa den för 49 på denna sida? Display-skydd till iPhone 4 – skydda skärmen – iPhonebutiken.se eller och det är väldigt stor skillnad på kvalitén.Mvh Jocke
Testade skydd i 2 dgr, har min lur i fickan “ensam” och jag har inte en repa på min ip4, så måste du ha skydd?
Har haft den sen sep-10….Är det Copter eller Invisible Shield du kasserat?
Känns som om de är vanligast, men låter väldigt konstigt att du lyckats kassera två stycken.
@iPhoneButiken.se 88725 wrote:
Är det Copter eller Invisible Shield du kasserat?
Känns som om de är vanligast, men låter väldigt konstigt att du lyckats kassera två stycken.
Jag har själv försökt mig på dessa repskydd. Inte just dem från Iphonebutiken.se men andra.
Totalt onödigt tycker jag. Ett repskydd för 199kr?! Det är en tunn skiva plast..
Om du måste ha telefonen i samma ficka som du har nycklarna..köp en läderficka åt den.Det bästa vore om du hade nycklarna i den andra fickan bara.
Jag har bara ett skin på baksidan då den är mest “känslig” för repor.
Använder själv inte något displayskydd, men telefonen bor aldrig ihop med nycklar eller liknande.
Många köper ju displayskydd för “peace of mind”, så att dom slipper oroa sig.
Copter ska vara grymt bra. Vi har även många kunder som gillar Artwizz Scratchstopper (man får dessutom 3 st i varje pack).
Själv använder jag de här “billiga” både på 3GS och 4, had dock InvisibleShiled på baksidan av 3GS
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.