Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Frågor..
-
AuthorPosts
-
-Ja, ja har tittat runt, men inte fått ett samlat entydigt svar 😉
Änny way..
OM jag Jailbrakar luren..1.Behåller jag luren i oförändrat skick med kontakter, inställningar, och framför allt alla app’s från iTunes?? FLER inställningar är ju självklart.. men nollas allt?:(
2.Kan jag efter Jailbrakning använda mig av Applestoore o hämta apps? eller är det bara Cydia som gäller?
3.QuickPwn låter enklast.. men vilken är “bäst”/snabbast (WinPwn?).. Jag gissar att de gör “samma” sak på olika sätt.. så blir det någon prestanda skillnad på resultatet? stabilitetsskillnad? -Finns det något som talar för WinPwn?:confused:
1. Ja, om du gör en quickpwn och allt går bra 🙂 Gör du en custom firmware med pwnageTool så rensas allt.
2. Ja, App Store fungerar som vanligt
3. Quickpwn är det jag rekommenderar
1. Ja, om du gör en quickpwn och allt går bra 🙂 Gör du en custom firmware med pwnageTool så rensas allt.
@fjompa666 16795 wrote:
Så.. det finns två vägar?
om det går bra med en qickpwn så är telefonen “bara” upplåst o allt ser ut som tidigare utan att app o kontakter m.m. är borta?
o om man gör en Costum firmwire så rensas allt?@fjompa666 16795 wrote:
om det går bra med en qickpwn så är telefonen “bara” upplåst o allt ser ut som tidigare utan att app o kontakter m.m. är borta?
o om man gör en Costum firmwire så rensas allt?@fjompa666 16795 wrote:
o om man gör en Costum firmwire så rensas allt?så.. då var jag oxo jailbrakad 😉
Allt ser ut som det skall, o telefonen är som förr (tror/hoppas jag) förutom att man får göra det man vill med den!Thanx!!:D
så.. då var jag oxo jailbrakad 😉
Allt ser ut som det skall, o telefonen är som förr (tror/hoppas jag) förutom att man får göra det man vill med den!Thanx!!:D
så.. då var jag oxo jailbrakad 😉
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.