Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Frågor angående Iphone
-
AuthorPosts
-
Jag har några frågor angående IPhone:
Pwnage Tool, funkar den i windows eller behöver man en mac?
Kan jag sätta in musik, filmer och bilder till Iphonen genom datorn?
Har den bluetooth?
Pwnage Tool, låser den bara upp Iphonen eller ändrar den även firmwaren? Om den bara låser upp Iphonen, så varför använder man inte bara Liverty+ eller Ziphone?
Funkar alla hörlurarna på en Iphone?
Vilka länder säljer den?
Kan man skaffa något som gör så att den blir “svensk”?
Jag har hört att den har en ordbok som stör en för att den är engelsk, kan man göra den svensk?
När man låser upp Iphonen ska den då vara uppkopplad till datorn med en USB-kabel?
3.9, 3.9FB, 4.6 och 4.6FB, vad är detta, firmwares? Om ja, så vilken ska man ha?
Hur lägger man in program, spel och Nes-spel på Iphonen?
Har den GPS och kan den ge väg beskrivningar? “Kan den även hitta mig”?
Detta är mina frågor hittills med det kan komma nya :p
Tacksam För Svar 🙂
Hälsningar: Shwareb
@shwareb 2011 wrote:
Har den bluetooth?
Pwnage Tool, låser den bara upp Iphonen eller ändrar den även firmwaren? Om den bara låser upp Iphonen, så varför använder man inte bara Liverty+ eller Ziphone?
Vilka länder säljer den?
Jag har hört att den har en ordbok som stör en för att den är engelsk, kan man göra den svensk?
När man låser upp Iphonen ska den då vara uppkopplad till datorn med en USB-kabel?
3.9, 3.9FB, 4.6 och 4.6FB, vad är detta, firmwares? Om ja, så vilken ska man ha?
Tacksam För Svar 🙂
Alla dina frågor är redan besvarade, hur tänker du när du inte läser igenom trådarna först?
Men, bara undrar varför köper man inte ifrån apple.com, skickar de ej till sverige?
@shwareb 2011 wrote:
Har den bluetooth?
Vilka länder säljer den?
3., 3.9FB, 4.6 och 4.6FB, vad är detta, firmwares? Om ja, så vilken ska 9man ha?
Tacksam För Svar 🙂
1 Du måste ha mac
2 Ja det kan du 🙂 precis som vilken film och musik ipod som helst
3 Kommer inte ihåg alla men köp den från USA billigast och bäst än så länge.
4 Både ja och nej du måste köpa en adapter( apple lurarna är lite anurlundare än dom vanliga så du kan inte få in dina vanliga hörlurar utan en adapter. Köper du på tec Inwarhouse.
5 Du går in på en ikon som heter Installer som du får med när du låser upp telefonen. Där finns det ett pogram som heter Swephone som gör din telefon så gott som svensk 🙂
6 Japp med hjälp av swephone! MEN du kan även ladda ett annat pogram i installer som heter Kb2 som disablar ordboken (mycket bättre)
7 Ja det ska den, (måste få kontakt med Itunes)
8 Du ska använda dig än så länge utav 3.9
9 VIA ett pogram som heter Installer. Nes får du in på andra sett finns på forumet
10 Ja den har väl en form av gps, Den ger dig vägveskrivningar och du kan ladda ett pogram så den hittar även dig =)@ripperoo 2021 wrote:
1 Du måste ha mac
2 Ja det kan du 🙂 precis som vilken film och musik ipod som helst
3 Kommer inte ihåg alla men köp den från USA billigast och bäst än så länge.
4 Både ja och nej du måste köpa en adapter( apple lurarna är lite anurlundare än dom vanliga så du kan inte få in dina vanliga hörlurar utan en adapter. Köper du på tec Inwarhouse.
5 Du går in på en ikon som heter Installer som du får med när du låser upp telefonen. Där finns det ett pogram som heter Swephone som gör din telefon så gott som svensk 🙂
6 Japp med hjälp av swephone! MEN du kan även ladda ett annat pogram i installer som heter Kb2 som disablar ordboken (mycket bättre)
7 Ja det ska den, (måste få kontakt med Itunes)
8 Du ska använda dig än så länge utav 3.9
9 VIA ett pogram som heter Installer. Nes får du in på andra sett finns på forumet
10 Ja den har väl en form av gps, Den ger dig vägveskrivningar och du kan ladda ett pogram så den hittar även dig =)Det var det jävligaste, när någon väl svarar på skiten så är inte svaren rätt…
Kan inte Haren eller nån bara döda den här tråden?
Jumcut istället för att försöka spela Värsta Iphone eliten kan du väl istället vara tyst och vara glad för någon som inte är så elak som du och inte hjälper människor. Det är det ända du gör här snackar bara massa skit och är dum mot andra
Lågt!@ripperoo 2035 wrote:
Jumcut istället för att försöka spela Värsta Iphone eliten kan du väl istället vara tyst och vara glad för någon som inte är så elak som du och inte hjälper människor. Det är det ända du gör här snackar bara massa skit och är dum mot andra
Lågt!Jag har väl ändå bidragit en hel del till det här forumet? Däremot tycker jag att det är respektlöst mot alla andra att ställa frågor som besvarats gång på gång på gång, och speciellt att ställa frågor som besvaras i de klistrade trådarna som finns av en anledning.
Sen svar som “ja, iPhone har typ GPS” är ju bara lögn. iPhone har ingen GPS, däremot finns Google Maps installerat i telefonen som man bara kommer åt om man är uppkopplad via antingen GPRS/EDGE eller trådlöst internet.
Se där, ett svar. Mer än du bidragit med. Bråkstake.
Så haren skulle då döda denna tråd eftersom jag råkade skriva att det fanns gps? Han undrade ifall det fanns vägbeskivare och det fanns det.
Sen kalla inte mig för bråkstake när det är du som började. Du kunde egenligen bara ha sakt:
Ripperoo bra att du hjälper han MEN du har skrivit fel på ………………….@ripperoo 2039 wrote:
Så haren skulle då döda denna tråd eftersom jag råkade skriva att det fanns gps? Han undrade ifall det fanns vägbeskivare och det fanns det.
Sen kalla inte mig för bråkstake när det är du som började. Du kunde egenligen bara ha sakt:
Ripperoo bra att du hjälper han MEN du har skrivit fel på ………………….Nej, jag menade att han kunde ta bort eller låsa tråden eftersom att den är helt intetsägande då frågorna redan är besvarade i forumet och det enda den här tråden gör är att vara i vägen…
Ja men med gps så menade det riperoo menade 🙂
Edit: Finns det något mer fel?
Jag håller med jumpcut helt och hållet. Lär er söka innan ni frågar!
Frågorna är redan besvarade flera gånger på detta forum och det finns dessutom en klistrad tråd vid namn: Faq – Frågor Och Svar – Läs innan du postar!
Läs den innan ni frågar saker!
*tråd låst*
-
AuthorPosts
- The topic ‘Frågor angående Iphone’ is closed to new replies.