Frågor angående skapa apps!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Frågor angående skapa apps!

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 178

Hej!
    Jag har lite frågor angående att skapa apps för iPhone. Jag har inte MAC så kan inte köpa det där från apple…

Jag funderar nu på att jailbreaka min iphone för att sedan kunna skapa apps i adobe flash. Sen om jag får till någon super app så kommer jag köpa det där hos apple för att sedan skicka till appstore.

Men nu har jag några frågor..

1. Är det lätt att föra över flash appen till iPhonen?
    2. Kommer jag kunna lägga ut min flash app någonstans?
    3. Är det värt att göra såhär eller är det bättre att köpa något så jag kan koda i windows?

Tacksam för svar! 🙂 Är väldigt sugen på att skapa min egen app.. 🙂

torgren
    Member
    Post count: 69

@diflover 85989 wrote:

Hej!
    Jag har lite frågor angående att skapa apps för iPhone. Jag har inte MAC så kan inte köpa det där från apple…

Jag funderar nu på att jailbreaka min iphone för att sedan kunna skapa apps i adobe flash. Sen om jag får till någon super app så kommer jag köpa det där hos apple för att sedan skicka till appstore.

Men nu har jag några frågor..

1. Är det lätt att föra över flash appen till iPhonen?
    2. Kommer jag kunna lägga ut min flash app någonstans?
    3. Är det värt att göra såhär eller är det bättre att köpa något så jag kan koda i windows?

Tacksam för svar! 🙂 Är väldigt sugen på att skapa min egen app.. 🙂

instalera bara mac os i din wondows dator. Jag kan ju instalera linux utan problem i min windows. sen så har du mac i din windows:) eller använder du crossover till windows som gör att du kan köra mac program och då kan du köra det programet du ville ha från apple

imported_iAsh
    Member
    Post count: 647

Om du inte vill installera Mac OS – vilket är ganska knepigt – så kan du använda dig av VMware workstation. Men du behöver fortfarande ha Mac OS på datorn (dock inte installerat) eller på en skiva.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.