Frågor om iPhone 3G S

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Köpa iPhone Frågor om iPhone 3G S

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 11

Hej!
    Jag ska strax förnya mitt abonnemang och sitter och kikar på en iPhone 3G S som jag är rätt sugen på…

Det jag hört tidigare som talar MOT en iPhone är att jag hört flera stycken som har dåligt ljud när man pratar med någon i andra änden, och när det är bullrigt omkring så ska det vara nästintill omöjligt att ha ett telefonsamtal.
    Någon som upplevt detta?

Vill inte gärna offra kvalitén på samtalen, det är ju ändå en av dom främsta användningsområdena 😎

Något annat jag bör tänka på om jag tar steget och överger gamla hederliga SE för iPhone? 😛

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Jag får nog erkänna att folk jag talar med ber mig tala högre, mikrofonen är inte den bästa på 3GSen. Det är flera som klagat på detta

Wissla
    Member

@freebo 55692 wrote:

Jag får nog erkänna att folk jag talar med ber mig tala högre, mikrofonen är inte den bästa på 3GSen. Det är flera som klagat på detta

Attans :mad2:, då är frågan om jag kanske ska tänka om ändå och välja något annat…
    Hur är det om man använder headset då? Är det lika dåligt ljud på samtalen då?
    Eller blir det ingen skillnad?

Janu4ri
    Member
    Post count: 26

ingen som klagat hittills på min.. (tillverkad 2009 v.53)

men jag visste att “telefon funktionen” ev kunde vara mindre bra på iphonen. köpte den endå pga alla appz och användar vänligheten.

abbesiphone
    Member
    Post count: 33

Har precis inhandlat en Iphone 3GS 16Gb, känner mig hel nöjd!:D

svensson431
    Member
    Post count: 210

Har inte upplevt några problem när jag pratar med någon grejen är hur man håller telefonen för micken sitter ju längst ner. Men funkar bra och dem jag pratar med har inte klagat. Och SE eller iphone behöver jag väl inte ens vara på? haha..

Wissla
    Member

@svensson431 55871 wrote:

Har inte upplevt några problem när jag pratar med någon grejen är hur man håller telefonen för micken sitter ju längst ner. Men funkar bra och dem jag pratar med har inte klagat. Och SE eller iphone behöver jag väl inte ens vara på? haha..

Haha, nä det behöver du nog inte 😉
    Men jag har varit jättenöjd med mina SE än så länge, men iphonen spelar ju i en helt annan liga så att säga 😎

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.