Från Android till iOS :)

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Från Android till iOS :)

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 7

Ny här, och säger hej till er 🙂

Nu har jag bytt sida från Android till iPhone 😛
    Efter jag kört med en HTC Legend ett tag så har man spanat in andra telefoner ett tag då den inte längre håller måttet..
    Blev ganska trött på alla fanboys som inte kunde släppa sitt eget op, så nu har en iP4:a inhandlats (orkade inte vänta på 5:an). Och kan nu göra en egen bedömning på skillnaderna mellan Android och iOS. Kan säga att jag är mkt nöjd, även om jag saknar en del från android. Troligen blir det en jailbrake snart som gör mig ännu nöjdare 🙂

Det är verkligen som att köpa Aftonbladet eller Expressen. Men ju mer jag leker med min iPhone, ju mer gillar jag den. Har snart glömt de små fördelarna med android jag saknade i början. Men ja, vissa saker kommer jag såklart sakna från android med….
    Sen gör hårdvaran sitt med, iP4:an spöar skiten ur min Legend på nästan ALLT. Batteritiden är densamma, men kameran på iP4:an är riktigt vass i jämförelse, och byggkvalitén lika så Finns för övrigt INGEN tele som slår iPhone på den fronten.

Ja ja, nog om detta. Kommer säkert med lite funderingar och problem ang min nya (i), men till dess får ni ha det gott!

mvh

Moore

Cophe
    Member
    Post count: 1079

Hej & välkommen.

Skönt att ha en till med på denna stig. Det jag undrar i ditt inlägg, vad menar du med att “det är som att köpa aftonbladet eller expressen”?.

F.ö. så tycker jag du har gjort ett smart val. Hoppas du kommer trivas här på forumet.

TruB
    Member
    Post count: 476

Han menar att expressen och aftonbladet är samma skit mer eller mindre.

Legend är väl ganska gammal i jämnförelse med ip4 så den borde ju vara bättre på mycket tycker man.

Välkommen in i värmen, jag väntar på femman, så jag får väl vänta ett tag antar jag.

Moore
    Member
    Post count: 7

@cophe 90515 wrote:

Hej & välkommen.

Skönt att ha en till med på denna stig. Det jag undrar i ditt inlägg, vad menar du med att “det är som att köpa aftonbladet eller expressen”?.

F.ö. så tycker jag du har gjort ett smart val. Hoppas du kommer trivas här på forumet.

Tackar för välkomnandet!

Menar bara att “smaken är som baken”, kanske lite klumpigt uttryck (sorry) 🙂 Enda nackdelen än så länge med iP4:an är att tanten skäller på mig för jag hellre leker med min telefon.. 😉 Något jag funderade över, fanns inte Vlc till iPhone?

Mvh

Moore

anderzxb
    Member
    Post count: 44

@moore 90521 wrote:

Tackar för välkomnandet!

Menar bara att “smaken är som baken”, kanske lite klumpigt uttryck (sorry) 🙂 Enda nackdelen än så länge med iP4:an är att tanten skäller på mig för jag hellre leker med min telefon.. 😉 Något jag funderade över, fanns inte Vlc till iPhone?

Mvh

Moore

Om du jailbreakar så går det att få tag på vlc annars inte för Apple är idioter 🙂

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.