Från Telenor till Tele2, hjälp uppskattas!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Från Telenor till Tele2, hjälp uppskattas!

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 17

Tjenare alla iphone medlemmar! 🙂

Kan börja med att säga att jag är riktigt lost och skulle jag placera den här tråden så ber jag snällt någon mod att flytta den rätt!

Jo det är som så att jag har köpt en begagnad iphone4 vit 16gb av en kompis till mig, men grejen är den att han hade Telenor och jag har redan ett abonnemang hos tele2.

Så min fråga till er är ifall det går att låsa upp detta eller göra så att jag kan använda mitt Tele2 kort i denna telefon?
    Utan att behöva gå till telenor och be dom låsa upp den för en massa riksdaler.

Försökte söka men utan någon vidare framgång så tänkte att jag lika väl kan göra en tråd om det.

Tack så hemskt mycket!
    MVH, Rymdis

RYMDGRISEN
    Member

Sägs att jag kan tanka ultrasn0w genom cydia, men problemet är ju att jag inte kommer ut på internet så det går ju inte? hittar inte heller det här på internet..

Flash
    Member
    Post count: 64

@rymdgrisen 91931 wrote:

Sägs att jag kan tanka ultrasn0w genom cydia, men problemet är ju att jag inte kommer ut på internet så det går ju inte? hittar inte heller det här på internet..

Kan du inte använda WiFi?

RYMDGRISEN
    Member

@flash 91946 wrote:

Kan du inte använda WiFi?

har gjort det nu men tyvärr gick det inte att använda ultrasn0w för att fxia det..

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.