Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › fundering av my3g
-
AuthorPosts
-
Tjo jag hämtade my3g i går till min 3g 3.1.3 och det jag undrar är om jag kan surfa gratis med comviq eftersom den tror att jag surfar med wifi???
Det kan jag inte tänka mig utan my3g lura bara vissa apps att du kör wifi fast än du inte gör detta
ex köra “skype” eller “Hi Def YouTube videos” utan att ha riktig wifi uppkoppling vilket inte hade fungerat annars.
hehe det hade varit fint 😀 men det funkar tyvärr inte så. 100% säker
Inte riktigt säker på vad appen gör men kan tänka mig att den är lite som 3gUnrestrictor. 3gUnrestrictor “lurar” tex appstore/youtube å såna program så i då appstore så kan man ladda ner apps över 20mb och man kan kolla på videor i högre kvalité på youtube. har sett nån post tidigare som förklarar bättre ^^
Är med nästan 100% säker på att du inte surfar gratis me my3g 😛
—Edit—
Googlade lite och hittade denna:
My3G
beskriver nästan de ja sa fast lite bättre kanske 🙂@raekan 75349 wrote:
Inte riktigt säker på vad appen gör men kan tänka mig att den är lite som 3gUnrestrictor. 3gUnrestrictor “lurar” tex appstore/youtube å såna program så i då appstore så kan man ladda ner apps över 20mb och man kan kolla på videor i högre kvalité på youtube. har sett nån post tidigare som förklarar bättre ^^
Är med nästan 100% säker på att du inte surfar gratis me my3g 😛
—Edit—
Googlade lite och hittade denna:
My3G
beskriver nästan de ja sa fast lite bättre kanske 🙂aa jag undrade bara för den lurar ju iphonen att du kör wifi hehe
@marieloise 75435 wrote:
aa jag undrade bara för den lurar ju iphonen att du kör wifi hehe
Nej den lurar applikationer att den kör på wifi. Den lurar inte hela telefonen :P.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.