Funderingar kring skydd

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 5

Nyligen köpt en iphone 4. Aldrig haft en dyr mobil som denna innan jag sitter och funderar på lite skydd och skal.

Funderade först runt invisible shield, men sen läste jag lite trådar här och hittade:
    Carbon Skin for iPhone 4 (Black) och Melody Series Silicone Case iPhone 4 (Black)

Men vad skyddar det ifrån? Det är bara baksidan det skyddar från repor osv? Det skyddar inget om man skulle tappa den va?

Har ni några tips på vad som känns bäst och ha på och som inte är allt för mycket ivägen.

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Det bästa är nog att du inte tappar telefonen och använder skins av nåt slag typ invisible, eller vanliga protects, telefonen behåller då sin design och sin fina yttre.
    Om du ska skydda den mot fall, så är en ordentlig gummi skydd att föredra, med ganska hög kant på framsidan så att glaset inte tar stryk, telefonen blir då ful.
    Jag har kört med is på alla mina telefoner, en del av de har hamnat i backen nån gång, men jag har hafft tur så att de hamnade “rätt” och inget krossades.

kermit5
    Member
    Post count: 12

Jag tycker definitivt att du bör köpa ett fodral – det skyddar verkligen telefonen. Sedan rekommenderar jag också en displayfilm för att undvika repor. Materialet som skyddar din Iphone bäst är silikon och TPU-plast
    Lycka Till!

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.