Gamla eller nya iphone..

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Köpa iPhone Gamla eller nya iphone..

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 11

Går i tankarna att köpa mig en iphone då min ipod börjar sjunga på sista tonerna och det skulle va skönt med en sak i ficken istället för två. men jag vet inte jag ska köpa den nya eller den gamla.. jga har ingen användning för videokamera och en Mp mer på kameran lockar väll inte så möe då jag i huvudsak använder min systemkamera. och vill hellst inte ta ett nytt abonemang då jag redan har två stycken så jag behöver en olåst. och vad det gäller hastigheten på dom så tycker jag den gamla räcker gott och väl. tror ni jag blir nöjd om jag köper den gamla då man kan få den relativt billigt. kommer i huvudsak att använda den till att lyssna på musik och ringa..

den gamla blev väll lite bättre med den nya uppdateringen också

vill gärna höra era åsikter.. Mvh Johan

fotbollskillen
    Member
    Post count: 151

Jag tycker du ska köpa den nya tack vare alla nya förbättringar! Men om du, som det verkar, är helt oberoende av de nya förbättringarna så köp istället den gamla. Jag har den gamla, men har provat den nya och man märker verkligen skillnad i hastigheten och allt annat! 🙂

bjelochka
    Member
    Post count: 47

@fotbollskillen 40726 wrote:

Jag tycker du ska köpa den nya tack vare alla nya förbättringar! Men om du, som det verkar, är helt oberoende av de nya förbättringarna så köp istället den gamla. Jag har den gamla, men har provat den nya och man märker verkligen skillnad i hastigheten och allt annat! 🙂

Vilket råd!… Köp nya… Köp gamla… :confused:;)

anteup
    Member
    Post count: 45

Är värt det när du har den i handen, I promise!:)

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.