Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Gammal fixad firmware
-
AuthorPosts
-
Hittade inte när jag sökte. Men jag vet att det i högen här finns en tråd med länkar till en firmware som är fixad, en 3.1.2.
Jag har en gammal 3gs (köpte den samma dag som den kom) och den är jailbreakad, och då läste jag då att den firmwaren var den bästa lösningen.
och min vista brakade då.
sitter nu med en ompreppad burk och skall ta tag i problemet.Kan jag bara koppla in iphonen i nya itunes och backa upp den? eller riskerar jag att bli av med allt?
Någon som vet vilken tråd här jag pratar om?
hum, kan vara, men jag hade för mig att det var 3 filer…
törs man köra med det där nu också?@kurtson 48957 wrote:
hum, kan vara, men jag hade för mig att det var 3 filer…
törs man köra med det där nu också?Ahh ok, då är det nog Pongo’s guide du tänker på. Ja, den är safe för 3G, dock ej 3GS. Varför inte bara köra in Blackra1n?
https://www.iphoneinfo.se/forum/upplasning-och-jailbreak/5568-3g-custom-fw-3-1-2-upplast-och-jb.html
Njae. Vill ha riktig break. Ogillar att man måste fixa efter omstart. Ska fundera lite på hur jag vill få det gjort.
Hyr var det med backuppen, kan man göra det med nyinstallation av iTunes?@kurtson 48959 wrote:
Njae. Vill ha riktig break. Ogillar att man måste fixa efter omstart. Ska fundera lite på hur jag vill få det gjort.
Hyr var det med backuppen, kan man göra det med nyinstallation av iTunes?Eftersom du har en gammal 3Gs (Med gamla bootromen) så slipper du det.
Det blir som vilken annan jailbreak som helst.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.