Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › Går det att delbetala iPhone 3G hos Telia?
-
AuthorPosts
-
Går det att del betala iphone 3G hos Telia?
Ja,du kan köpa den med teliaabb och högre månadsavgift.
Ja,du kan köpa den med teliaabb och högre månadsavgift.
Skulle gärna vilja veta vart man hittar den funktionen på telias hemsida. Har inte hitta hur man gör för att få högre avgift.
Skulle gärna vilja veta vart man hittar den funktionen på telias hemsida. Har inte hitta hur man gör för att få högre avgift.
jag tror man får gå till en av telias butiker
jag tror man får gå till en av telias butiker
Riktigt,jag gjorde så när jag köpte min.Fick iofs binda mitt abb i 24 månader.
Riktigt,jag gjorde så när jag köpte min.Fick iofs binda mitt abb i 24 månader.
Hur mycket får man betala extra?
Hur mycket får man betala extra?
Man får bestämm själv mellan ett vist antal kr.
Man får bestämm själv mellan ett vist antal kr.
iphone 3G 16GB svart vad kostar den i butik med till vänner 24mån med högre månads kostnad?
iphone 3G 16GB svart vad kostar den i butik med till vänner 24mån med högre månads kostnad?
telia.se
telia.se
Nej jag menade med högre månads kostnad.
Nej jag menade med högre månads kostnad.
Ja,man måste binda abbet 12,18 eller 24 månader.Jag hade telia innan också,så för mig spelar bindningstiden ingen roll.
Tack till alla svar allihopa. 😀
Tack till alla svar allihopa. 😀
Ringde 90200 igår och fick fram lite priser.
Alla priser är med 8gb, ska du ha 16gb får du lägga på ungefär 800kr på butikpriset.
Telia Vänner
100kr – 18mån
Pris i butik 1295kr.
(Inte säker på denna, han sa 24mån men tror han menade 18, rent logiskt!)150kr – 18mån
Pris i butik 695kr.200kr – 18mån
Pris i butik 95kr.Ringde 90200 igår och fick fram lite priser.
Alla priser är med 8gb, ska du ha 16gb får du lägga på ungefär 800kr på butikpriset.
Telia Vänner
100kr – 18mån
Pris i butik 1295kr.
(Inte säker på denna, han sa 24mån men tror han menade 18, rent logiskt!)150kr – 18mån
Pris i butik 695kr.200kr – 18mån
Pris i butik 95kr.Telia @ Norrköping
16G iPhone – Svart
Telia Vänner = pris 1795kr. 200kr x 18månader + 69kr ( abb )Telia @ Norrköping
16G iPhone – Svart
Telia Vänner = pris 1795kr. 200kr x 18månader + 69kr ( abb )går jag in i telia.se så kostar telia vänner 8gb 4295 kr…tar jag 100 kr i månaden blir det 2400 kr…4295-2400 =1895 kr… eller tälnker jag fel?
är allmänt nego till telia men för max 250 skulle jag kunna tänka mig….fast då kan man lika väl välja iMini för299 oc hdå får man ju ringa o surfa med..det får man ju inte för dom 69 kronorna. fast om ma nbara ska va på wifi så är det ok ju. brukar inte surfa men ibland nån minut…..antagligen roligare med iphonen =D
och telia 99 kostar också 4295..och då får man ju ringa för 99 kr man kommer lätt upp till 30 kr i ringkostnader med telia vänner .om nu inte alla du känner har telia =D
går jag in i telia.se så kostar telia vänner 8gb 4295 kr…tar jag 100 kr i månaden blir det 2400 kr…4295-2400 =1895 kr… eller tälnker jag fel?
är allmänt nego till telia men för max 250 skulle jag kunna tänka mig….fast då kan man lika väl välja iMini för299 oc hdå får man ju ringa o surfa med..det får man ju inte för dom 69 kronorna. fast om ma nbara ska va på wifi så är det ok ju. brukar inte surfa men ibland nån minut…..antagligen roligare med iphonen =D
och telia 99 kostar också 4295..och då får man ju ringa för 99 kr man kommer lätt upp till 30 kr i ringkostnader med telia vänner .om nu inte alla du känner har telia =D
köp Iphone med iSurf så får du betala 1Kr i butik, och 299 per månad
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.