Går det inte längre att jailbreaka en 3G S?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Går det inte längre att jailbreaka en 3G S?

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 658

Har försökt det mesta. Följde div. tutorials på iclarified och testademed både 3.0 och 3.01 (samma firmwareversion som i luren). Får att den filen jag försöker återställa med inte är valbar (=eligible).

Innebär det att alla återställningar ska ske via Apple? Hur ska man då bete sig om man ska jailbreaka?

Kungen
    Member
    Post count: 985

@r_o_n 42319 wrote:

Har försökt det mesta. Följde div. tutorials på iclarified och testademed både 3.0 och 3.01 (samma firmwareversion som i luren). Får att den filen jag försöker återställa med inte är valbar (=eligible).

Innebär det att alla återställningar ska ske via Apple? Hur ska man då bete sig om man ska jailbreaka?

Har ju hört talas om att man skille spara sin IBCC eller något sånt, via cydia förut, just för att KUNNA jailbreaka 3GS i framtiden. Något som du inte gjort?
    Provat Purplera1n?

r_o_n
    Member
    Post count: 658

Tack “Kungen”. 🙂
    Jag ska testa det efter jobbet ikväll. Ser iaf enkelt ut om man läser guiden.

The_net
    Member
    Post count: 43
    Kungen
    Member
    Post count: 985

@r_o_n 42332 wrote:

Tack “Kungen”. 🙂
    Jag ska testa det efter jobbet ikväll. Ser iaf enkelt ut om man läser guiden.

Lycka till 🙂

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.