Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Går inte att skriva till iPhonen
-
AuthorPosts
-
Har ett ganska surt problem.
Har provat att föra över musik & filmer till min iPhone..
men det verkar inte som att det går att skriva till den.Kan på min laptop börja försöka föra över säg ett album.. men efter kanske 5 låtar TVÄRHÄNGER sig datorn..
Provade på min Stationära.. där avbryter den bara efter samma MB antal ungefär..
Har provat med iFunbox att föra över och då går det liiiiite längre men det verkar inte som att filerna blir skrivna till iPhonen..
Vad kan detta bero på?
Allt annat funkar men inte just detta.
Fel på disken i den kanske?Är dn jailbreakad? Har du av misstag chmod:at biblioteken i telefonen fel och låst dem för skrivning?
Jag rekommenderar en återställning, det är det enda rätta med så lite information tillgänglig. Du har ingen disk indin telefon, däremot en 4GB, 8GB, 16GB eller 32GB flash drive
Ja den är jailbreakad..
Men jag har återställt den 2ggr men det hjälper inte.Jailbreakad med blackra1n och det är inga problem
att installera apps eller fotografera.. utan bara när man skall
föra över musik/film.På ena burken gick det inte att återställa den efter första jailbreaken utan då fick jag köra i en annan dator och det tog ca 45min..
känns som att den inte läser/skriver som den skall..uppdatering.
jag har fört över en fil som är på 2gb så det verkar inte vara fel på flashdriven heller.
kan se och använda filen i iPhonen också. men så snabbt jag försöker föra över musik till den via iTunes så hänger sig laptopen ellersom i min stationära så struntar den helt enkelt i att föra över.. får inte upp felmeddelanden heller på min stationära dator. den struntar bara i att föra över..förstår ingenting…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.