Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Går inte att ta bort apps, iPhone 4 – 4.0.1
-
AuthorPosts
-
Hej!
Har en iphone med förinstallerade apps (nån specialare). Hur som helst så går det ej att få bort dom här appsen. Jag har försökt kryssa bort dom i itunes, men så fort man syncar så kommer dom tillbaka.
Det går inte heller att hålla inne en app så dom börjar gunga så där som dom brukar.Någon som har nån aning?
Hade gärna återställt, men verkar inte gå att göra just nu.Mvh
Är telefon JB? I så fall kan de vara installerade via cydia och då måste du även ta bort dem via cydia.
Annars kan du pröva med det här.
1. get mobilefinder from cydia
2. navigate to /private/var/stash/Applications.xxXXXx
3. select the app
4. tap file>deleteHittade det på ett annat forum
Ok ja den är jailbreakad, men det är inte cydiaapps som är installerade. Det är appleapps som är installerade å inte går å tar bort…
Vill ju gärna ha det här med att det går att trycka på dom så dom går att flytta runt å så, men det går inte :S:S:Smvh
Det är inte en, det är kanske 15 st. Massa olika spel osv…
Dom kom förinstallerade på telefonen.Jag kan återställa till senaste, men då kan jag ju inte Jba. Har “pending TSS request” i cydia. Så jag antar att jag inte kan återställa med 4.0.1?
@nill0w 76017 wrote:
Jag kan återställa till senaste, men då kan jag ju inte Jba. Har “pending TSS request” i cydia. Så jag antar att jag inte kan återställa med 4.0.1?
Ahh på så vis.. Då sitter du löst i dagsläget.
Vi får hålla tummarna på att den blir accepterad snart.
För utan den så kan du inte återställa till 4.0.1 tyvärr. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.