Går inte ringa eller skicka sms?:S

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Går inte ringa eller skicka sms?:S

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 10

Tjena jag köpte en iphone för ett tag sen , nu har jag fått problemet, Att jag kan sätta på mobilen och använda den men det funkar varken att skicka
    Sms
    eller Ringa vad äre som hänt? vad kan jag göra?:S

diXet
    Member
    Post count: 236

återställa…

carpe
    Member
    Post count: 904

Men kanske inte “återställa och uppdatera”…om du nu vill ha möjligheten att kunna låsa upp

snook
    Member
    Post count: 2190

@carpe 26578 wrote:

Men kanske inte “återställa och uppdatera”…om du nu vill ha möjligheten att kunna låsa upp

Han kanske har en 2G eftersom har skriver i den avdelningen 😉

steffe
    Member
    Post count: 2452

Innan du gör nåt annat,kolla i inställningar så att den inte är i flygplansläge (airsafe mode).

ellboj
    Member
    Post count: 44

Ja har samma problem med min Iphone 3g.. Har Telia o nyaste uppdateringen…

Gjorde ALLT!!! återställde i Itunes o hela skiten.. Sluta med att ja radera hela faderullan.. Hjälpte inte.. Slänge in skiten hos Telia idag.. Får se va de kommer fram till

LocDog
    Member
    Post count: 38

@ellboj 26686 wrote:

Ja har samma problem med min Iphone 3g.. Har Telia o nyaste uppdateringen…

Gjorde ALLT!!! återställde i Itunes o hela skiten.. Sluta med att ja radera hela faderullan.. Hjälpte inte.. Slänge in skiten hos Telia idag.. Får se va de kommer fram till

Min upplåsta iPhone 3G (med Tele2) fuckar ur ibland me. “Skicka” knappen när man skrivit ett sms klart funkar inte.

Touch skärmen hänger sig gissar jag. Likaså vissa gånger i kalendern, kontakterna och när man ska klicka på en app osv.

Ska väl få tummen ur och återställa och se om det hjälper.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.