Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Gevey-3g Upplåsningskort
-
AuthorPosts
-
Hey! Har ett gevey-3g upplåsningskort till min iPhone 3G, var tvungen att köpa det för jag råkade uppdatera basebanden till 02.30.03. När jag har i kortet i iPhonen så får jag singnal i 5-10 sek, sen står det No service.. så håller det på i ca 5 min, sen står det Inget sim-kort installerat.
Det står juh att gevey’s nya kort ska funka men den nya firmwaren och basebanden, men det värkar det juh inte göra ?
Tack på förhand! Mvh Markus
“Vi garanterar att du med detta kort kan använda din iPhone 3G med valfri operatör, annars får du pengarna tillbaka!”
Jag hade kört på det om jag vore du…
Jag vet inte om det är någon som har fått det att fungera riktigt med nya basebandet och med fake-sims.
Får skicka tebax de^^ Finns väll inget man kan göra för att få igång de antar jag:/?
Ska åka till telia och teckna ett abonemang med iphone i slutet av månaden, orkar inte med allt strul med upplåsning och shaiit ^^jag är stuck med 2.2.1 jag med men har ett bra abbonemang hos 3 som jag inte blir av med på ett tag. Så just nu sitter man här med en grymt snygg iPod touch med GPS…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.