Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › gevey sim uplåst iphone 4
-
AuthorPosts
-
hej kan någon detta jag fick mitt gevey sim kort idag. satte i den och den låstes upp och jag kan ringa osv.
men jag har inget internet mitt 3g funkar inte nu
sedan så vill den inte ta mina kontakter jag har i min adress bok tex om min kompis ringer så kommer bara nr upp inte namn som det brukar göra om man har kontakten i adressboken.
swag wrote:hej kan någon detta jag fick mitt gevey sim kort idag. satte i den och den låstes upp och jag kan ringa osv.men jag har inget internet mitt 3g funkar inte nu
sedan så vill den inte ta mina kontakter jag har i min adress bok tex om min kompis ringer så kommer bara nr upp inte namn som det brukar göra om man har kontakten i adressboken.
Vad är gevey kort?
Anledningen till att du inte har 3g beror antagligen på att du inte har de rätta inställningarna. Gå in på din operatörs hemsida och hämta de korrekta inställningarna.
Har du comviq så kan du skicka ett tomt sms till 123 så får du automatiskt inställningarna skickade till dig.
hej jag har telenor vet du hur jag ska göra då tack för hjälpen
swag wrote:hej jag har telenor vet du hur jag ska göra då tack för hjälpenAPN=services.telenor.se
tack skrev in det så funkar det nu tack .varför hade jag inte så innan då utan det har gått innan att surfa mm
vet du förför det inte går att skicka mms men sms går bra
Har också beställt ett gevey sim kort, ser ju lovande ut.
kan det va så att vissa inställningar inte kommer in i telefonen
tack vare gevey sim kortet? iof inte mycket jobb o lägga in
manuellt men bara för vetskapens skull. skall kolla när jag får mitt
o skall sätta in den i min telialåsta ip4 o sen mitt telenor abb.fick mitt gevey sim kort idag o det verkar va som jag trodde,
man måste lägga in manuelltHejsan fick mitt gevey kort idag men när jag stoppar in det tsm med mitt comviq kort står det bara inget sim i, får alltså inte upp den delen var man skall acceptera hela processen. Vad gör jag för fel? Kan någon hjälpa mig? Har en iphone 4
@samanda10 90474 wrote:
Hejsan fick mitt gevey kort idag men när jag stoppar in det tsm med mitt comviq kort står det bara inget sim i, får alltså inte upp den delen var man skall acceptera hela processen. Vad gör jag för fel? Kan någon hjälpa mig? Har en iphone 4
Du måste slå 112 och stänga av efter 2 mississipi sedan lägga den i Airplane mode och låt den stå lite tills du får ett felmedelande och sedan ta bort airplane mode och då ska det funka!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.