Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Gevey
-
AuthorPosts
-
Jag ska köpa ett Gevey pro sim, ska man tänka på något speciellt?
Finns de olika sådana kort? olika verisoner?
Vart är billigast och bäst att köpa det ? 🙂
Det finns i dagsläget Gevey Turbo Sim och Gevey PRO.
Gevey Supreme är en billig kina-kopia och dessa skall man akta sig för, kopior generellt då de kan brinna upp och förstöra din mobil.
Gevey Turbo Sim fungerar från iOS 4.0 upp till och med iOS 4.2.1.
Gevey PRO fungerar från iOS 4.0 upp till och med iOS 4.3.3 i dagsläget och innehåller vissa förbättringar jämfört mot Gevey Turbo Sim.
Ta en titt i min signatur om du är ute efter sådant kort, och klicka på den översta länken.
Du kommer då direkt till mina tradera-auktioner där jag säljer Gevey PRO kort.Mvh, Muffins
Tack så mycket för hjälpen!
Jag köpte ett Gevey PRO sim.
Kan rekommendera det till fler, det fungerar klockrent!:)
Dum fråga kanske. Men låter man gevey sim kortet sitta kvar efter man låst upp eller monterar man tillbaks original simkortshållaaren?
Man måste ha gevey-kortet kvar i telefonen, för tar man bort det så blir telefonen återigen låst.
Du stoppar i ditt simkort tillsammans med gevey PRO kortet.
Du byter inget nummer. Du har ju fortfarande kvar ditt simkort.Mvh, Muffins
någon som vet varför man inte kan skicka mms har också detta kort i min skickar med bitesms men det går inte me´d iphone 4 egna medd heller någon som vet felet .har fyllt i allr under nätverk har telenor
@nalle55a 92417 wrote:
Köpte just ett RoBo_55/Nalle55a 😀 fruns nya 4a går inte låsa upp bra att ha när man åker utomlans.
Tjenare,
Ja jag såg det, slängde din vara på posten direkt efter jag såg betalningen =).
Men glömde kika vad klockan var så jag vet inte om den redan hade tömt lådan idag eller ej.Men räkna med imorgon eller övermorgon att du har varan i handen :).
Mvh, Muffins
Jag fick inte mitt att funka. Kanske gör fel.
Kom aldrig längre än till att jag satte i kortet tillsammans med gevey sim i den speciella hållaren… fick aldrig upp någon “accept ruta” utan endast “Inge SIM kort installerat” …
Det går väl inte att sätta simkortet tillsammans med gevey simmet på mer än ett sätt ?
Niklas
Det finns bara ett sätt att göra det på.
Det kan vara ett “måndags” exemplar av kortet.
Annars kan du mixtra lite med flygplansläge och se om det inte dyker upp änndå@_niklas_ 92443 wrote:
Jag fick inte mitt att funka. Kanske gör fel.
Kom aldrig längre än till att jag satte i kortet tillsammans med gevey sim i den speciella hållaren… fick aldrig upp någon “accept ruta” utan endast “Inge SIM kort installerat” …
Det går väl inte att sätta simkortet tillsammans med gevey simmet på mer än ett sätt ?
Niklas
Läste din signatur att din iPhone 4 är jailbreakad.
Däri ligger problemet nämligen :P.
Kör du en icke modifierad mjukvara (ej jailbreakad) så ska du se att allt flyter på.Mvh
@muffins 92452 wrote:
Läste din signatur att din iPhone 4 är jailbreakad.
Däri ligger problemet nämligen :P.
Kör du en icke modifierad mjukvara (ej jailbreakad) så ska du se att allt flyter på.Fick mitt idag testade funka klockrent fast jailbreakad. 😀
Men lite otäckt då det går trögt att ta ur.:eek: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.