Glocalnet bra eller dåligt??

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Operatörer & abonnemang Glocalnet bra eller dåligt??

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 75

Tja!

Har kollat runt lite på olika Mobil abonnemang. Hittade ett riktigt billigt som heter Glocalnet Fritt. Då man får ringa gratis till alla operatörer samt skicka gratis sms till alla operatörer. Kostar 99 kr i månaden samt 99 öre i uppkopplingsavgift, första 6 månader gratis månadsavgift.

Nu undrar jag är Glocalnet något att ha? Hur funkar täckningen? Kan man lita på dom precis på samma sätt som när man har en större operatör såsom Telia,Tele2,Telenor och Tre? Såg också att dom ägs utav Telenor, funkar då Glocalnet på en Telenor låst iPhone 3Gs eller 3G?

Riktigt billigt abonnemang hoppas någon härinne har någon som helst erfarenhet ifrån Glocalnet… 😛

bozz
    Member
    Post count: 1199

@1000cent 38177 wrote:

Tja!

Har kollat runt lite på olika Mobil abonnemang. Hittade ett riktigt billigt som heter Glocalnet Fritt. Då man får ringa gratis till alla operatörer samt skicka gratis sms till alla operatörer. Kostar 99 kr i månaden samt 99 öre i uppkopplingsavgift, första 6 månader gratis månadsavgift.

Nu undrar jag är Glocalnet något att ha? Hur funkar täckningen? Kan man lita på dom precis på samma sätt som när man har en större operatör såsom Telia,Tele2,Telenor och Tre? Såg också att dom ägs utav Telenor, funkar då Glocalnet på en Telenor låst iPhone 3Gs eller 3G?

Riktigt billigt abonnemang hoppas någon härinne har någon som helst erfarenhet ifrån Glocalnet… 😛

Mor och far har båda glocalnet abb till deras mobiler, och haft det i säkert 2 år.. Har aldrigt hört dem klaga på vare sig täckning eller något annat.

Tror inte att det kommer funka med Glocalnet i en iPhone låst till telenor. Men du kan ju alltid använda ultrasnow..

Annars kan jag rekomendera Halebop, som har ett abonemang för 59kr/mån i 6mån, sen 118kr/mån i 12mån. Då får du fria sms till alla operatörer + fritt internet. Telefonen kostar då 2400kr (8gb). Redigt bra tycker jag..

TheKnee
    Member
    Post count: 7

Glocalnet är sjukt bra! Aldrig problem med dem, inte ens i min iPhone 😉 Saknar att dem inte erbjuder surf för 59kr dock…

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.