Gömda apps!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Gömda apps!

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 10

innan jag uppdaterade till 3.1 var mina apps i mappar med categories, men så glömde jag det och uppdaterade! nu kan man inte få fram dem, någon som vet hur?:confused:

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Aj då.. Categories disclaimer under About varnar för detta men settings –> general –> reset —> reset all settings bör fixa till det

seno
    Member
    Post count: 53

instalera igen categoies
    och då kan du se dina apps om du lägger de exakt i samma map som innan. sedan kan d ta bort de och de blir de synliga
    .
    hade samma problem.
    hade en spel map där jag hade alla mina spel.
    tog bort categories och de blev alla spel osynliga.
    installerade tillbaks categories skapade ny spel map och addade alla spel tillbaks till mapen och sedan tog de bort från mapen innan jag tog bort categories

orre14
    Member
    Post count: 10

@freebo 43023 wrote:

Aj då.. Categories disclaimer under About varnar för detta men settings –> general –> reset —> reset all settings bör fixa till det

jag gjorde så och det fungerade! men nu försvann procenten på batteriet… finns inte på allmänt-användning! vet ej hur man gör………..

Freebo
    Member
    Post count: 4365

@orre14 43079 wrote:

jag gjorde så och det fungerade! men nu försvann procenten på batteriet… finns inte på allmänt-användning! vet ej hur man gör………..

Har du SBSettings installerat? Isf går du in där och ställer in så att % visas igen

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.