Google Chrome

Front page Forums Övriga ämnen Google Chrome

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Member
    Post count: 482

Kan tänka mig att det är många som kör denna redan och ja själv har använt den länge för att jag ville inte släppa Firefox men det skulle jag gjort för längesedan för Google Chrome är helt klart den bästa webbläsaren och nu har dom kommit med en massa bra plugin så har ni inte testat så gör det.

Download and install Google Chrome : Install or uninstall Google Chrome – Google Chrome Help
    https://chrome.google.com/extensions

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

Phew, det får komma en hel del nya plugins först innan jag släpper Eldräven.

Har just nu 20 plugins till FF som hjälper mig att surfa säkert och stadigt på Internet.

Jag väntar en liten stund och sen importerar jag alla inställningar och kladdar med extensions så att jag får en så snarlik upplevelse.

Jag använder Chrome vid vissa tillfällen när jag ska snabbt in på någonting som jag inte behöver lösenord till. Och på jobbet!

r_o_n
    Member
    Post count: 658

Stora ord om en sk*tprodukt. 🙂
    Google chrome är väl en trojan i grund och botten. Installeras på en värddator för att sedan spionera på vad som händer i datorn i trafiken mot internet. Det skickas ju anonymt(?) eller inte tillbaka till google.

Nä ett oärligare program får man leta efter.

Jag har sträckt mig så långt att jag använder Opera som torrentprogram. Men Firefox lär inte bli utbytt mot chrome här iaf.

imported_Thian
    Member
    Post count: 1020

Kör Safari och kommer nog alltid att göra det..

spjonky
    Member
    Post count: 138

Visst kör vi med Chrome (Y)

bozz
    Member
    Post count: 1199

Finns inget bättre än Adblocker i Firefox. Chrome är dock rätt snyggt

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Jag använder IE, funkar bra för mig.

Då blir slutsatsen av denna tråd att alla tycker olika och det är en smaksak vilken som är bäst. 🙂

mossarelli
    Member

@r_o_n 54367 wrote:

Stora ord om en sk*tprodukt. 🙂
    Google chrome är väl en trojan i grund och botten. Installeras på en värddator för att sedan spionera på vad som händer i datorn i trafiken mot internet. Det skickas ju anonymt(?) eller inte tillbaka till google.

Nä ett oärligare program får man leta efter.

Jag har sträckt mig så långt att jag använder Opera som torrentprogram. Men Firefox lär inte bli utbytt mot chrome här iaf.

Ta av dig aliminiumhatten.
    Varför skulle Chrome skicka info om var du surfar till en googleserver?
    Räcker det inte att google lagrar dina sökresultat, alla gånger du söker på porr, alla ip-adresser du loggar in från, alla sidor du går till från google, alla mail du skickar och tar emot, alla waves du gör, alla gånger någon skriver ditt namn på Internet så lagras det i en databas i en källare.

Om Google på något sätt blir påkommna med att spara användarkänslig information och integritetskränka, då hoppas jag världsdomstolen tar hand om det.

TruB
    Member
    Post count: 476

@bozz 54407 wrote:

Finns inget bättre än Adblocker i Firefox. Chrome är dock rätt snyggt

har Chrome med

jag kör chrome och gjort sen beta.

Freakyghost
    Member
    Post count: 18

Provade Google Chrome, efter en halvtimme hatade jag det redan!!!!!
    Håller mig till det bästa Firefox

Kurtson
    Member
    Post count: 569

kör oftast med chrome, ibland ff, inte ie alls. opera då och då och safari ibland.

mossarelli
    Member

Wow, en browserjonglör. Arbetar du med webb eller?

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.