Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Apps › Gowalla
-
AuthorPosts
-
När jag uppdaterade till nyaste Gowalla så när jag startar den så stängs den ner direkt nån som vet hur jag ska göra för att de ska fungera korrekt???
såg nu att jag kanske la denna i fel kategori? så MOD får gärna flytta till rätt
Det beror på att din lur är jailbreakad och att du har Winterboard installerad
Det blir nån krock dom imellan..
Men har du SBsettings kan du starta luren i SafeMode som funkar Gowalla.Enligt Gowalla är detta ett känt problem och dom jobbar på en fix som även ska fixa lite andra buggar.
hur statar man i safe mode har en del apps som bete sej så som det står i tråden.
swag wrote:hur statar man i safe mode har en del apps som bete sej så som det står i tråden.Du måste ha SB-Settings. Tryck på power. Sen safemode
hej har det i .testade men dom appar jag har som bete sej så gör det ändå .vet du vad felet kan vara eftersom dom inte statar .
swag wrote:hej har det i .testade men dom appar jag har som bete sej så gör det ändå .vet du vad felet kan vara eftersom dom inte statar .Inte en aning? Förmodligen har dom inget OS 4 stöd?
ok hadlar om tradera senaste och tågtavlan
swag wrote:ok hadlar om tradera senaste och tågtavlanDen crackade versionen av tradera funkar inte vet jag? Ladda hem den från AppStore istället kostar bara sju spänn mden funkar.
Skumt varför kan jag starta upp Gowalla i Safe Mode men inte i vanliga??
weasa wrote:Skumt varför kan jag starta upp Gowalla i Safe Mode men inte i vanliga??Mmm. Gowalla har haft samma problem innan för ett par versioner sen.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.