Grabbar vi med iphone är Osexiga :(

Front page Forums Övriga ämnen Grabbar vi med iphone är Osexiga :(

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Member
    Post count: 893

Iphonekillar är lika osexiga som lajvare – Debatt – Expressen.se
    Killar som tror att nya mobiler ger dem förtur i raggkön lever i en tragisk drömvärld, skriver Quetzala Blanco.

TruB
    Member
    Post count: 476

gissar på att hon anser sig själv som rätt cool också

imported_Thian
    Member
    Post count: 1020

Postat av Chris85STHLM den 1 aug 2010 kl 18:32
    Tjejer som tror att killar skaffar iPhone för tjejers skull lever i en tragisk drömvärld.

Han sammanfattade det rätt bra.

DTS
    Member
    Post count: 169

Varför gick hon inte förbi mig i TRE kön? Jag var ju utklädd till Luigi 🙁 nummer tre i kön >.<

jonnilsson
    Member
    Post count: 338

Hon som skrev den har väl inte råd med apples grejer? Herre gud

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

Avundsyg

imported_iAsh
    Member
    Post count: 647

Va i helvete! Skulle man skaffa sig en iPhone 4 för att få tjejer?
    – NEJ!
    Man skaffar sig den för att man vill ha det senaste/man digger apple/man behöver en mobil.

Jag öppnar länken i inlägg ett och det första jag ser är någon dum idiot som står och posar på en bild. Hon, om någon, är väl ändå någon som lever i en tragisk drömvärld. Hon tror att man ska vara osexig och idiot för att få bli doppad! Självklart får man inte doppa mera om man köper en iPhone 4. Men mår man själv
    både fysiskt och psykiskt dåligt så måste man väl trycka ner andra för att framstå som en bra människa.

Jag läser igenom artikeln igen.
    Jag citerar:

Idiot med ungabunga-namn wrote:
    Men jag vill inte ligga med mina appar (kanske tio procent av kontakterna i telefonboken dock) och jag sitter inte med halvbånge och kollar Steve Jobs om och om igen på YouTube.
    Att sitta på Kungsgatan en svinkall vardagsmorgon i juli och att highfiva med Ipads är inget annat än barnsligt, världsfrånvänt och patetiskt.
    Eller som man säger på internet: Epic fail.
    Du vill visst ligga med dina appar! Självklart vill du det! Du skulle göra vad som helst för att göra något idiotiskt och få 5 minuter i rampljuset!
    Förövrigt så kan jag med största sannolikhet säga att 95% av alla på jorden skulle inte ens ligga med dig om dom så fick betalt.
    Nu har du fått dina 15 minuter i rampljuset pga en idiotisk artikel på skittidningen Expressen. Och något som är patetiskt är väl ändå att skaffa sig en tatuering på sin kropp! Det ser ut som en fucking tumör eller något som du har på din arm. Det är faktist en sak som inte får någon människa att ta sig fram i raggkön!

HEJ KOM Å LIGG MED MIG SÅ BLIR JAG KÄND-tjejen wrote:
    För går man på en dejt med en Ipadkille ser man inte hjärtan i hans ögon. Man ser små äpplen.
    Du måste ju gå på heroin eller någon alvarligare hallucinogen om du ser äpplen i folks ögon! Uppsök hjälp!
    Om du vill bli ihågkommen så skapa fred, gör en låt som barnen sjunger på skolavslutningarna eller något liknande, skriv för fan inte en jävla tjackad artikel på Expresen!
    Ingen kille kommer gilla dig för detta, utan bara tycka att du är patetisk!
    Jag hade hellre: x .. än att ha legat med dig.
    1. Slickat ett nyskitet kamelarsle..

2. Äta en hel burk sardeller, spy upp det, tvinga en tjock och finnig människa äta upp det och sedan spy upp det och sedan doppa min snopp i det.

3. Sluta hänga på iPhoneinfo.se

4. Smeka min 7 åriga kusin på låret och sedan våldta henne framför hela släkten.

5. Gått ner naken på stan med en iPhone fastklistrad på kroppen.

I have spoken!

/en upprörd iA i blå tornet

bozz
    Member
    Post count: 1199

Ohh shit! 😮

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

@iash 72421 wrote:

Va i helvete! Skulle man skaffa sig en iPhone 4 för att få tjejer?
    – NEJ!
    Man skaffar sig den för att man vill ha det senaste/man digger apple/man behöver en mobil.

umad.jpg
    vill ha iphone
    Member
    Post count: 22

Bara raden “Men jag vill inte ligga med mina appar (kanske tio procent av kontakterna i telefonboken dock)” säger väl lite om vilket plan hon tänker på…

Chabbe11
    Member
    Post count: 26

Sorglig artikel skriven av en patetisk flicka med hjärnan av en 10-åring.
    Söker rampljuset och försöker på alla sätt att bli känd.

Sorgligt! Inte f*n vill jag ligga med mina två 3G S och min ena iTouch?!? Eller apparna som är installerade?!? Är du sjuk i huvudet?

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.