Gratis lockscreen information?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Gratis lockscreen information?

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Member
    Post count: 223

Har försökt hitta någon bra app som visar email, sms, mms och missade samtal i det låsta fönstret men hittar inget. Jag hittade något som hette Lockinfo i Cydia men den är inte gratis. Någon som kan ge lite tips?

cribbe
    Member
    Post count: 2

Ja, jag letar oxå efter ett sådant program 🙂 Hittade ett gratis med det visar ju enbart kommande kalender aktiviteter….

bozz
    Member
    Post count: 1199

intelliscreen har jag för mig är gratis

cribbe
    Member
    Post count: 2

Perfekt, precis vad jag vill ha! Stort tack för länken! 😀

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

@bozz 51399 wrote:

intelliscreen har jag för mig är gratis

Intelliscreen kostar 9.99$.

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

@ponyboy 51416 wrote:

Intelliscreen kostar 9.99$.

Fanns gratis i min Cydia lista.. Är jag en pirat nu?
    Hade totalt 4st varav en behövde man inte rock (Tack gud) och då slapp jag betala…

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

@h3nr11k 51439 wrote:

Fanns gratis i min Cydia lista.. Är jag en pirat nu?
    Hade totalt 4st varav en behövde man inte rock (Tack gud) och då slapp jag betala…

Hittar bara 2 stycken när jag söker, finns säkert fler om addar source som innehåller crackade apps men det är jag inte ute efter. Av de 2 som jag hitta en kosta 9.99$ och den andra utan rock kunde man installera utan att betala (både är från modmyi sourcen). Installerade den utan rock men fick en “license has expired” popup. Alltså den vill också ha betalt.

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

@ponyboy 51443 wrote:

Hittar bara 2 stycken när jag söker, finns säkert fler om addar source som innehåller crackade apps men det är jag inte ute efter. Av de 2 som jag hitta en kosta 9.99$ och den andra utan rock kunde man installera utan att betala (både är från modmyi sourcen). Installerade den utan rock men fick en “license has expired” popup. Alltså den vill också ha betalt.

Okej.. Min kom xsellize.. Jag är dumdum! Dock funkar den bra 😀

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.