Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › Gratis musiksystem vid köp av iPhone hos Telenor
-
AuthorPosts
-
Vid köp av en iPhone hos telenor nytecknande eller förlängning av abonnemang, så har jag rabattkoder tillgängliga. Vid användning av dessa koder får man utöver sin iphone även ett musiksystem (till sin iPhone) värt 1120kr. Gear4 House Party 3G heter det. Även fri anslutning och frakt.
Om någon är intresserad så skicka mig ett pm. Först till kvarn.
Vill bara påpeka att detta är nog en säljare från Telenor, har sett liknande annonser på blocket osv.
Dom ger er sin anställningskod som du anger vid köp och på så vis får du del av detta erbjudande, men säljaren får även provision.
Att nån sorts docka med extra högtalare skulle vara värd så mycket verkar tocket,köpte en ipoddocka med stereo för under 500 hos radiohandlarn i växjö,funkar kanon och laddar också iphonen!
Det är lite mer än bara en docka med lite högtalare 😉
Bild:
Nu har jag luskat ut vad det handlar om.
“Om man lyckas “värva” 5 personer som anger ens anställningsnummer i samband med att man köper en iPhone så får man själv låna en iPhone som arbetstelefon. Man får ingen provision alls, utan det är bara möjligheten att använda en iPhone på jobbet som det handlar om.”
Citat från en annan Telenor anställd.
Synd att jag redan har en iPhone, annars hade jag kunnat köpa en iPhone med bra täckning, ett nice musiksystem och samtidigt göra en god gärning 😛
@snook 28218 wrote:
Nu har jag luskat ut vad det handlar om.
“Om man lyckas “värva” 5 personer som anger ens anställningsnummer i samband med att man köper en iPhone så får man själv låna en iPhone som arbetstelefon. Man får ingen provision alls, utan det är bara möjligheten att använda en iPhone på jobbet som det handlar om.”
Citat från en annan Telenor anställd.
Du är välunderrättad 🙂 Det står lite mer här: Telenor
@dudemeister 28227 wrote:
Du är välunderrättad 🙂 Det står lite mer här: Telenor
kan tillägga att vi nu har detta erbjudande även för 499kr-abonnemang samt företagsabonnemang (affärspaketet)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.