Gratis musiksystem vid köp av iPhone hos Telenor

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Köpa iPhone Gratis musiksystem vid köp av iPhone hos Telenor

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Member
    Post count: 4

Vid köp av en iPhone hos telenor nytecknande eller förlängning av abonnemang, så har jag rabattkoder tillgängliga. Vid användning av dessa koder får man utöver sin iphone även ett musiksystem (till sin iPhone) värt 1120kr. Gear4 House Party 3G heter det. Även fri anslutning och frakt.

Om någon är intresserad så skicka mig ett pm. Först till kvarn.

snook
    Member
    Post count: 2190

Vill bara påpeka att detta är nog en säljare från Telenor, har sett liknande annonser på blocket osv.

Dom ger er sin anställningskod som du anger vid köp och på så vis får du del av detta erbjudande, men säljaren får även provision.

steffe
    Member
    Post count: 2452

Att nån sorts docka med extra högtalare skulle vara värd så mycket verkar tocket,köpte en ipoddocka med stereo för under 500 hos radiohandlarn i växjö,funkar kanon och laddar också iphonen!

Mekke
    Member
    Post count: 2271

Det är lite mer än bara en docka med lite högtalare 😉

Bild:

gear4_houseparty4b.png

snook
    Member
    Post count: 2190

Nu har jag luskat ut vad det handlar om.

“Om man lyckas “värva” 5 personer som anger ens anställningsnummer i samband med att man köper en iPhone så får man själv låna en iPhone som arbetstelefon. Man får ingen provision alls, utan det är bara möjligheten att använda en iPhone på jobbet som det handlar om.”

Citat från en annan Telenor anställd.

Mekke
    Member
    Post count: 2271

Synd att jag redan har en iPhone, annars hade jag kunnat köpa en iPhone med bra täckning, ett nice musiksystem och samtidigt göra en god gärning 😛

dudemeister
    Member

@snook 28218 wrote:

Nu har jag luskat ut vad det handlar om.

“Om man lyckas “värva” 5 personer som anger ens anställningsnummer i samband med att man köper en iPhone så får man själv låna en iPhone som arbetstelefon. Man får ingen provision alls, utan det är bara möjligheten att använda en iPhone på jobbet som det handlar om.”

Citat från en annan Telenor anställd.

Du är välunderrättad 🙂 Det står lite mer här: Telenor

steffe
    Member
    Post count: 2452

@mekke 28215 wrote:

Det är lite mer än bara en docka med lite högtalare 😉

Bild:

gear4_houseparty4b.png

Du skulle kanske kunna förklara lite närmare vad som gör detta system så mycket bättre?
    Jag tycker mest att det bara är en vanlig stereodocka,men jag kan ju ha fel.

dudemeister
    Member

@dudemeister 28227 wrote:

Du är välunderrättad 🙂 Det står lite mer här: Telenor

kan tillägga att vi nu har detta erbjudande även för 499kr-abonnemang samt företagsabonnemang (affärspaketet)

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.