Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › greenpoison jailbreak
-
AuthorPosts
-
Någon som testat greenpoison till iphone4 4.2.1.
Såg på youtube att det finns en final version.
Borde inte vara en beta version då.Hej
Så vitt jag vet så finns Greenpoison bara till 4.1 än så länge.
Allt annat är nog tomt prat.
Håll koll på redmondpie.com för senaste info.@jonneracer 86238 wrote:
Hej
Så vitt jag vet så finns Greenpoison bara till 4.1 än så länge.
Allt annat är nog tomt prat.
Håll koll på redmondpie.com för senaste info.Hej kan inte ios 4.3 komma snart så att vi kan få någon jailbreak?
Jo då 4.3 dyker nog upp om si så där 2mån.Och då kommer nog greenpoison också,att greenpoison skulle ha ett JB för 4.2.1 är bara skitsnack.
Ja då ser vi snart vem som har rätt:laugh: har pongo sagt det!att 4.3 kommer nästa vecka?tvivlar.
karin32 wrote:2mååånader haha den kommer nässta vecka pongo sa detUrsäkta? Jag sa aldrig ett datum, utan att jb och unlock kommer till nästa stora update, 4.2.5 eller 4.3 🙂 release datum vet jag verkligen inte.
@karin32 86287 wrote:
2mååånader haha den kommer nässta vecka pongo sa det
Nästa vecka?
Det tror jag knappast. Detta pga att det är fortfarande iOS 4.3b1 som seedats till utvecklare. Det är ett par beta-versioner till som kommer att sippra ut till utvecklare, & sen en GM version, innan final släpps ut till vanliga användare via iTunes.Googlade lite, 4.3 är i beta 1 just nu, datum verkar vara sagt mars 2011 för iOS 4.3
Källa: http://www.tech366.com/2011/01/apple-ios-4-3-release-date-and-specifications-revealed/
Faktiskt så 2månader till är lite vänta än att slösa en exploit på 4.2.1 och inte ha något till 4.3.
Jag negraderade min ip4 till 4.1 och jailbreakade den 🙂 4.2.1 hade inget speciellt att erbjuda
@pongo 86293 wrote:
Faktiskt så 2månader till är lite vänta än att slösa en exploit på 4.2.1 och inte ha något till 4.3.
Jag negraderade min ip4 till 4.1 och jailbreakade den 🙂 4.2.1 hade inget speciellt att erbjuda
Det är helt sant men dom har ju redan använt exploiten på redsnow eller? den jailbreakar ju 4.2.1?
Om du inte har nåt att tillföra så låt bli att skriva
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.