Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Grupper kontakterna
-
AuthorPosts
-
Slog mig nyss, hur sorterar man in kontakter i olika grupper? Hittar ingenstans i varken grupper eller i kontaktprilsinställningarna ur jag skall sortera folk….
Har du mac så är det bara öppna adressboken och sen lägga till en grupp där och dra dom personer som du vill ha i gruppen.
OT Vore bra om man kunde SMSa en hel grupp.
Nej, jag har ingen mac och jag vill göra det i telefonen, typ gå in under en profil och tala om vilken grupp den tillhör, eller gå in under gruppen och lägga till en profil
ABGrouper är ett prgogram jag hittat som verkar göra jobbet!
Smidig app, precis vad jag letat efter =) tack Kurtson
Superskön app :).
Det ultimata hade dock varit att funktionen var integrerad i vanliga adressboken istället för en extern app. Men vi tackar och bockar stort 🙂
väldigt smidigt att man kunde markera alla på en gång och få med dem, samt att göra egna grupper.
jag vet att jag ställer många frågor, men jag söker en j-a massa också och trägen vinner, ibland hittar man vad man letar efter.
ABGrouper är ett gra program MEN. Det verkar som det inte klarar av kontakter som bara har företagsnamn. (Alltså där för och efternamn saknas.)
Jag hoppas att är så enkelt att jag har missat hur man lägger till en sådan kontakt. Vet någon av er hur jag lägger till en sådan kontakt i ABGRouper?
Hej,
Jag söker i Appstore efter ABGrouper, men hittar ingenting…? What gives? 🙂
/Erkinool
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.