Halebop har släppt sina Priser

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Köpa iPhone Halebop har släppt sina Priser

Viewing 25 posts - 1 through 25 (of 25 total)
  • Author
    Member
    Post count: 220

Äntligen säger jag bara 🙂

iPhone 3GS hos Halebop – nu presenterar vi priserna

Det som ingår i abonnemanget (118:- utan förhöjd avgift) 3000 Fria SMS och “Fri Surf” (500 mb/månaden)
    Duger fint åt en annan som inte ringer något alls och inte tänker surfa allt för mycket heller över 3G. 🙂

carpe
    Member
    Post count: 904

Ja det är perfekt för en som är beredd att punga ut med 4400:- för telefonen.

Pzych0
    Member

Det får man väl göra på Tre, Telenor och Telia också om man inte vill ha förhöjd avgift? 🙂

carpe
    Member

Finns inget som heter “förhöjd avgift” hos dessa operatörer. Utan det är antingen 399:- eller 499:- /mån. Och då får du använda hela beloppet oxå.

Pzych0
    Member

@carpe 38881 wrote:

Finns inget som heter “förhöjd avgift” hos dessa operatörer. Utan det är antingen 399:- eller 499:- /mån. Och då får du använda hela beloppet oxå.

Säkert jätte bra om man har råd med det 😛

utalker
    Member
    Post count: 403

Hittar inte var det står 3000 fira sms.

EDIT hittade nu xD

carpe
    Member

@pzych0 38882 wrote:

Säkert jätte bra om man har råd med det 😛

Nog större chans att man har råd med 399:-/mån är att punga upp 4400:- på en gång.

Pzych0
    Member

@carpe 38884 wrote:

Nog större chans att man har råd med 399:-/mån är att punga upp 4400:- på en gång.

För min del skulle det vara att kasta pengarna i sjön då jag har aldrig kommit upp över 270 kr 🙂 :laugh:

carpe
    Member

Din lösning hamnar på 10400kr för telen.
    Medans min lösning baserat på 399:-/mån hamnar på 9576:-

Pzych0
    Member

@carpe 38886 wrote:

Din lösning hamnar på 10400kr för telen.
    Medans min lösning baserat på 399:-/mån hamnar på 9576:-

Konstigt, när jag räknar så är det inte så :confused: Kommer inte äns över 8 000 kr.
    För du kollar på fel abonnemang 😉

carpe
    Member

Jag baserade på att du gör åt 250:-/mån(hypotes, då du sa att du aldrig kommer över 270:-) och pyntar 4400:- för telefonen.

Pzych0
    Member

@carpe 38889 wrote:

Jag baserade på att du gör åt 250:-/mån(hypotes, då du sa att du aldrig kommer över 270:-) och pyntar 4400:- för telefonen.

Jaha du tänkte så 😉 men för min del blir det billigare med Halebop.

DjuDju
    Member
    Post count: 76

@pzych0 38890 wrote:

Jaha du tänkte så 😉 men för min del blir det billigare med Halebop.

Har du beställt från halebop?

Pzych0
    Member

@djudju 39399 wrote:

Har du beställt från halebop?

Jajjamen 🙂

DjuDju
    Member

@pzych0 39403 wrote:

Jajjamen 🙂

Vet du när du kommer få den?

Pzych0
    Member

@djudju 39468 wrote:

Vet du när du kommer få den?

Inte en aning, man får ett mail när Halebop har skickat den och det kan ta 4 veckor p.g.a. många som vill ha iPhone 🙂

DjuDju
    Member

@pzych0 39469 wrote:

Inte en aning, man får ett mail när Halebop har skickat den och det kan ta 4 veckor p.g.a. många som vill ha iPhone 🙂

Okej… när beställde du din och vad valde du för abonnemang/mobil? för jag beställde min igår 16 gig VIT med halebop vänner+surf 24 mån (209 kr/mån), vill ha den nu:D

Pzych0
    Member

@djudju 39495 wrote:

Okej… när beställde du din och vad valde du för abonnemang/mobil? för jag beställde min igår 16 gig VIT med halebop vänner+surf 24 mån (209 kr/mån), vill ha den nu:D

Beställde den 31/7 och jag tog en vit 32 GB, 2100 kr i engångskostnad sen 159 kr i 6 månader sen 218 kr i 18 månader, Halebop Vänner+surf 24 mån.;)

DjuDju
    Member

@pzych0 39497 wrote:

Beställde den 31/7 och jag tog en vit 32 GB, 2100 kr i engångskostnad sen 159 kr i 6 månader sen 218 kr i 18 månader, Halebop Vänner+surf 24 mån.;)

OKej… Jag tycker halebop lätt har de bästa priserna:D… jag beställde egentligen min i lördags alltså 1/8 men min order blev annulerad för att min nummerflytt inte gick egenom…men jag fick reda på det igår så jag skickade väg en ny beställning:D
    Men tror du att man kan fråga dom när ens iphone kommer fram? Och hade du tänkt köpa något skydd till iphonen om ja, vilket?

Pzych0
    Member

@djudju 39501 wrote:

OKej… Jag tycker halebop lätt har de bästa priserna:D… jag beställde egentligen min i lördags alltså 1/8 men min order blev annulerad för att min nummerflytt inte gick egenom…men jag fick reda på det igår så jag skickade väg en ny beställning:D
    Men tror du att man kan fråga dom när ens iphone kommer fram? Och hade du tänkt köpa något skydd till iphonen om ja, vilket?

Jag kommer också flytta över mitt nummer, så få se om vi får vänta längre 😉 :laugh:
    Priserna känns helt rätt för min del också, då jag aldrig ringer men sms som en tok :rolleyes:
    Jag tror dem väntar på en leverans dem inte kan svara på. Men troligen 2-4 veckor (Då 4 veckor står det på Halebop )
    Skal:iPhone 3G Silikonfodral – iPhonebutiken.se
    displayskydd: Displayfilm iPhone 3G – iPhonebutiken.se
    = 88 kr + 35 frakt, Helt okej för mig 🙂

DjuDju
    Member

@pzych0 39504 wrote:

Jag kommer också flytta över mitt nummer, så få se om vi får vänta längre 😉 :laugh:
    Priserna känns helt rätt för min del också, då jag aldrig ringer men sms som en tok :rolleyes:
    Jag tror dem väntar på en leverans dem inte kan svara på. Men troligen 2-4 veckor (Då 4 veckor står det på Halebop )
    Skal:iPhone 3G Silikonfodral – iPhonebutiken.se
    displayskydd: Displayfilm iPhone 3G – iPhonebutiken.se
    = 88 kr + 35 frakt, Helt okej för mig 🙂

4 Veckor, men mitt nummer kommer ändras nu på fredag fick jag ett mejl om…det blir väll lite konstigt om jag får vänta 3 veckor utan en mobil…
    och FRI SURF får du inte glömma:D.. ja det är samma här smsar hellre. Va bra pris det var på skydden… men hur tror du display skyddet är? alltså man vill ju att de ska vara smidigt, inte gummiaktigt…

Pzych0
    Member

@djudju 39507 wrote:

4 Veckor, men mitt nummer kommer ändras nu på fredag fick jag ett mejl om…det blir väll lite konstigt om jag får vänta 3 veckor utan en mobil…
    och FRI SURF får du inte glömma:D.. ja det är samma här smsar hellre. Va bra pris det var på skydden… men hur tror du display skyddet är? alltså man vill ju att de ska vara smidigt, inte gummiaktigt…

Jaha ja, det har inte jag fått 😮 Jag ska byta från Telia så jag hoppas det ordnar sig, sedan det där med fri surf, 500 mb är inte mycket .. Men man surfar ändå mest över WiFi ju 😉 och vanligt surf räcker nog 500 mb 🙂
    Displayskyddet är ganska hårt på något sätt, svårt att förklara. Google/Youtuba det så får du kanske reda på det mer 🙂

DjuDju
    Member

@pzych0 39508 wrote:

Jaha ja, det har inte jag fått 😮 Jag ska byta från Telia så jag hoppas det ordnar sig, sedan det där med fri surf, 500 mb är inte mycket .. Men man surfar ändå mest över WiFi ju 😉 och vanligt surf räcker nog 500 mb 🙂
    Displayskyddet är ganska hårt på något sätt, svårt att förklara. Google/Youtuba det så får du kanske reda på det mer 🙂

Okej ska kolla det nu, men vill gärna ha något vitt läder fodral…ska kolla på det också:D

Pzych0
    Member

@djudju 39509 wrote:

Okej ska kolla det nu, men vill gärna ha något vitt läder fodral…ska kolla på det också:D

Då kan jag hänvisa dig till Apple Store:
    Sena UltraSlim Pouch för iPhone
    Skyddet kostar 289.00 kr inkl. moms men 375,25 kr inkl. moms frakt.

DjuDju
    Member

@pzych0 39510 wrote:

Då kan jag hänvisa dig till Apple Store:
    Sena UltraSlim Pouch för iPhone
    Skyddet kostar 289.00 kr inkl. moms men 375,25 kr inkl. moms frakt.

Ahh kollade på den…blir nog det:D Thx…

Viewing 25 posts - 1 through 25 (of 25 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.