Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Halebop kommer möjligen sälja iPhone innom en snar framtid.
-
AuthorPosts
-
Som rubriken lyder finns möjligeheten att Halebop “snart” kommer att sälja iPhones i Sverige (billigare ?)
EDIT*
Förr stod det: “Kommer man att kunna köpa iPhone 3G via Halebop när den lanseras i Sverige 11 juli?
Halebop kommer att sälja iPhone inom en snar framtid, exakt säljstart meddelas senare. Vill du ha mer information maila oss på iphone@halebop.net“Nu står det: “Kommer man att kunna köpa iPhone 3G via Halebop när den lanseras i Sverige 11 juli?
Det är i dagsläget inte klart om eller när Halebop kommer att sälja iPhone. Om du vill ha information när en eventuell försäljning startar, maila oss på mobil@halebop.net.”Förmodligen för att det är så oklar en så de säger för mycket om de skrev som det stod först..
EDIT 2*
Som svar på skickat mail till gamla och till nya mailadresserna man ska skicka till för mer info, så är det en skillnad på auto-svaret man får; den med iPhone i namnet säger “I dagsläget är det inte klart när Halebop kommer att börja sälja iPhone”, medans den andra säger; “I dagsläget är det inte klart om eller när Halebop kommer att börja sälja iPhone”.
Jo.. Det står på första sidan (iPhoneInfo.se – iPhone i Sverige, Nyheter, Guider, Forum, Köpa iPhone) 😉 Men tack ändå
@iash 5359 wrote:
Jo.. Det står på första sidan (iPhoneInfo.se – iPhone i Sverige, Nyheter, Guider, Forum, Köpa iPhone) 😉 Men tack ändå
daWaith skrev ju det nååååågot tidigare än admin(?), men tack ändå 😉
Tror ändå priset kommer ligga skyhögt fastän med Halebop 🙁
Halebop är väl en av det sämre företagen…eller?
men i alla fall så tror jag även dem kommer ha höga priser i början. för alla vill ju ha en så stor del av kakan… plus att dem är giriga.@iash 5359 wrote:
Hehe okej, kan inte komma in på sidan atm, men hade iaf inte sätt det när jag skrev om det :rolleyes:
Så skrev det före iphoneinfo.se iaf 😀 hehe..
Iaf så även fast halebop inte är någe av de “bättre” företagen så kommer nog de som sagt ha rätt högt pris i början, dock iaf lite lägre en Telia borde de ju va, fast kanske inte så mycket lägre :/
Men vi får helt enkelt se när de kommer med mer information.
EDIT*
Kom in på iphoneinfo.se startidan nu å såg hans artikel.. hehe ja den var ju bra lik 😀
Eftersom Halebop är Telia ägt så tror jag knappast att priserna kommer skilja sig, enda skillnaden blir väll köp möjligheten och abonnemangen som kommer att erbjudas.
@lime 5380 wrote:
Eftersom Halebop är Telia ägt så tror jag knappast att priserna kommer skilja sig, enda skillnaden blir väll köp möjligheten och abonnemangen som kommer att erbjudas.
De beror nog på när de börjar sälja dem.. men kanske så har Telia sänkt sina priser lika mkt som deras “start-pris” på den kommer vara, å enda skillnaden är att man kan ha halebop (kontant?/abonnemang).
Men som sagt förr så är det bara spekulationer en.. vi får vänta å så hur det blir framöver..
@lime 5380 wrote:
varför skiljer sig då, t.ex. kontantkorts kostnaderna.. Som jag har förstått det så är väll halebop eget, fast dom använder telias nät… eller? rätta mig om jag har fel.
@ingalediganamn 5399 wrote:
halebop ägs av telia.
Har inte kollat upp det, och inte säker..
Men borde man inte säga att Halebop ägs av Telia-Sonera, och så görs även Telia ?
jo det låter bättre, båda ägs av telia sonera 🙂 kanske;D
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.