Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Operatörer & abonnemang › Halebop kort i 3GS från Telia?
-
AuthorPosts
-
Hej alla!
Någon som kan ge svar på om det fungerar med ett halebopkort i en ny 3GS från Telia?
Vet att det tidigare gick att använda kortet i Telialåsta mobiler, men det kanske inte fungerar med iPhonen..
Skulle vara tacksam för ett svar om någon vet, håller på och bråkar med försäkringsbolag om att få ut en ny telefon efter att den andra tappats bort.Men av någon anledning har f.bolaget fått för sig att jag skulle hämta en ny telefon i en Telia butik fast jag har Halebop som abbonemang :confused:
Vet inte vad dom fått det ifrån, men efter att besökt Teliabutiken i stan 2 ggr och fått 2 olika svar båda gångerna hoppas jag på bättre tur här 😉Fungerar det med teliakort är det ju löst, då är det bara att hämta ut en telefon. Men vill gärna ha det bekräftat innan man hämtar ut nåt, skulle ju vara surt att sitta med en ny 3gs och inte kunna använda den… 😮
Kan man aktivera en Halebop köpt lur med Telia simkort i?
Jag provade i fredags med ett NYTT halebop-kort i min nya telialåsta 3GS 32Gb –> no go.
Den aktiverades men fick aldrig någon signal.Det jag hört från kundtjänster är att det inte heller skall fungera men så klart att kundtjänsterna säger så. Men, har du tur och har ett äldre sim-kort KAN det säkerligen fungera. Notera dock att det inte gick för mig med ett sprillans halebopkort
@darklight 43886 wrote:
Jag provade i fredags med ett NYTT halebop-kort i min nya telialåsta 3GS 32Gb –> no go.
Den aktiverades men fick aldrig någon signal.
halebopkortTror det bara fungerar med Telia kort i en Halebop telefon och inte tvärt om 🙂
@mrcabelguy 44011 wrote:
Halebop kort fungerar i en Telia låst telefon.
Jag har det själv och har haft det i några stycken Telia låsta iPhones 3G men nu har jag 3Gs och det fungerar utan problem det med.Ja det borde ju vara så, för dom går i samma nät! :laugh:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.