Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Operatörer & abonnemang › Halebop och 3G
-
AuthorPosts
-
Hej jag har nu kört min Telia låsta Iphone med halebop ett tag men inte fått fart på 3G. I morse så tog jag ur mitt sim och stoppade i det i en annan 3 G telfon och valde 3G nätet manuellt och sen stoppade tillbaks mitt sim till Iphonen och då hoppade 3 G igång tills jag varit inne i en källare där jag tappade 3 G teckning sen när jag kom ut så har jag provat att starta om några gånger för att se om det hoppade igång.Är det meningen att man ska ha 2 st 3G telefoner så man kan välja nät manuellt så fort man tappat teckning eller finns det någon valmöjlighet att välja nät i Iphonen eller något program som man installerar i Iphone?
Eller måste man ha ett RebelSim i?
Det tycker jag låter konstigt isåfall när Halebop funkar att ringa och surfa via gprs/edge.
Finns det några på forumet som har Halebop som det fungerar bra med?Jag har sökt men de länkarna du lade till har inte hjälpt mig iaf.
Om du är så duktig så kanske du kunde ha sett att jag gjort inlägg i dessa 2 trådar som du länkade till.
Ursäkta att jag frågade!!!!!!!!!!!!!!!Jag har sökt men de länkarna du lade till har inte hjälpt mig iaf.
Om du är så duktig så kanske du kunde ha sett att jag gjort inlägg i dessa 2 trådar som du länkade till.
Ursäkta att jag frågade!!!!!!!!!!!!!!!Jag har sökt men de länkarna du lade till har inte hjälpt mig iaf.
Ursäkta att jag frågade!!!!!!!!!!!!!!!Funkar det med halebop direkt i en telia låst iphone?
Funkar det med halebop direkt i en telia låst iphone?
Funkar det med halebop direkt i en telia låst iphone?
Jajjamänsan det fungerar jag har ett Halebop Kontantkort i min och nu äntligen har 3 G hoppat igång.
Jag hade ett kontantkort förut med 2 G så jag beställde ett 3 G kort från Halebop och det aktiverade jag i en annan 3 G telefon.
Jag visste faktist inte att det skulle fungera med Halebop så jag hade beställt hem ett RebelSim som jag körde med först sen så såg jag något inlägg på forumet att det fungerade och det gör det verkligen så mitt RebelSim ligger i skrivbordslådan. 😉Jajjamänsan det fungerar jag har ett Halebop Kontantkort i min och nu äntligen har 3 G hoppat igång.
Jag hade ett kontantkort förut med 2 G så jag beställde ett 3 G kort från Halebop och det aktiverade jag i en annan 3 G telefon.
Jag visste faktist inte att det skulle fungera med Halebop så jag hade beställt hem ett RebelSim som jag körde med först sen så såg jag något inlägg på forumet att det fungerade och det gör det verkligen så mitt RebelSim ligger i skrivbordslådan. 😉Jajjamänsan det fungerar jag har ett Halebop Kontantkort i min och nu äntligen har 3 G hoppat igång.
Jag visste faktist inte att det skulle fungera med Halebop så jag hade beställt hem ett RebelSim som jag körde med först sen så såg jag något inlägg på forumet att det fungerade och det gör det verkligen så mitt RebelSim ligger i skrivbordslådan. 😉 -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.