Halebop

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 76

Tja, tänkte bara kolla om någon som har köpt sin telefon från Halebop och fått hem den än?

Pzych0
    Member
    Post count: 220

Jag har men du vet också jag inte har fått den 😉 Och det är inte bara Halebop som får vänta.

Matt3
    Member
    Post count: 251

Tjena! Funderar på att köpa en iPhone 3GS från halebop, 32gb modellen. Och om man väljer det och tar “Kontantkort Halebop Vänner iPhone” så står det 7695kr, Är det bara det och sen inget mer i månaden osv? Och är inte 7695kr ganska billigt om man gemför med telenor o de andra? Och Jag såg att ni ovanför snackade om vänte tid. Hur lång är den?

EDIT: Är halebop den ända operatören som säljer iphone med kontantkort?

Pzych0
    Member

Om du köper den kontant oss Halebop så kommer den fortfarande låst till Halebop i 12 månader sen får du låsa upp den (Om man inte bara jailbreakar.) Och jag vet inte om det är som dem hade förut;
    Att du var tvungen att göra av med 59 kr i månaden och gjorde du bara av med t ex 50 kr så tar dem 9 kr. Sen om man inte gjorde av med 59 kr i 3 månader så stängde dem av kortet.
    Men det var ett tag sen jag hade Halebop så jag vet inte om det är så forfarnade (Jag gick tillbaka till Telia då vi alla i familjen hade allt hos Telia)
    Ska du sedan ha Halebop i din iPhone så tycker jag det nästan bättre du beställer Abonnemanget istället.

Matt3
    Member

Så om jag beställer den med ett kontantkort så är det bara 7695kr så behöver jag inte gör något mer sen? För sedan så hade jag ändå tänkt att jailbreaka och låsa upp den och använda telia. Så då är det bara att slänga bort det kontantkortet sen? Och hur lång är väntetiden?

Pzych0
    Member

Cirka 2-3 veckor väntetid.

Matt3
    Member

Hm okej. Hittade denna på thephonehouse hemsida, http://www.phonehouse.se/mobiltelefoner/apple/apple-iphone-3g-s–vit-32-gb-(telialast)
    Detta måste väl vara ett bra pris? 6875kr För en telia låst 32gb 3GS? Och det står ju utan abonnemang eller nått. Så Det blir nog att beställa en därifrån.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.