Hantera bilder tagna i iPhonen genom Windows

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Hantera bilder tagna i iPhonen genom Windows

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 361

Tjenare, jag undrar vad ni använder för program för att föra över och radera bilder via Windows.

Att titta och för över bilder funkar bra i Windows egna “Vinsningsprogram för bilder och fax” men såfort jag raderar en eller fler bilder där så hänger sig mobilen och startar om sig.

Sitter ni och raderar bild för bild i telefonen? Eller hur gör ni?
    Det skulle ju ta år?!

MVH David

steffe
    Member
    Post count: 2452

Jag drar över bilderna till datorn,och sen raderar jag en i taget i iphonen.
    Om man inte har mer än nåt tiotal bilder varje gång så kvittar det med tiden det tar.

Mr EmCom
    Member

@steffe 33717 wrote:

Jag drar över bilderna till datorn,och sen raderar jag en i taget i iphonen.
    Om man inte har mer än nåt tiotal bilder varje gång så kvittar det med tiden det tar.

Ja då spelar det ingen roll alls.

Men när det är 250 bilder jag ska sitta och radera, så blir det inte lika spännande längre.

Finns det inget snabbare sätt?

Mekke
    Member
    Post count: 2271

Har du 3.0 kan du välja alla bilderna och radera, eller iaf alla bilder du vill ha bort 🙂

Mr EmCom
    Member

@mekke 34541 wrote:

Har du 3.0 kan du välja alla bilderna och radera, eller iaf alla bilder du vill ha bort 🙂

Okej, då får jag uppdatera då 🙂
    Tack för svaret

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.