Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Har 0ställt min iphone :(
-
AuthorPosts
-
Hej!
Nu var det så att jag 0ställde min iphone. Nu står där emergenc call och när jag har stoppat in mitt simkort, så är där en bild på usb och en pil till Itunes. När jag då har kopplat in sladden så går jag in på itunes och då står där något om simkoret. Köpte den nyss så kan inte så mycket hoppas ni kan hjäla mig:osök på nätet efter en sida som heter iclarified
så lär dina problem va lösta;)
skulle du vara rolig där eller?. Liksom när man är inne på sidan så vet jah ju inte vad jah ska klicka på?:
Vad vill du göra med telefonen? Jailbreaka och låsa upp? Var det jailbreakad förut?
Jaa för kommer liksom inte in i telefonen fast jag slår in min pingkod
och kan inte komma in på telefonen om jag använder itunes för då står det The SIM card inserted in this iphone does not appear to be supported.
Only compatible SIM cards from a supported carriers store to receive a replacement sim card.
Beskriv för oss vilken modell du har så blir detta genast mycket enklare.
Men i itunes går det inte klicka som han göra där sår liksom inte det versition och det andra
Va?! Vilket steg? Du får vara lite mer detaljerad!!
När jag har sat in mit usb i mobilen sen går jag in på itunes så står där emergenc call och när jag har stoppat in mitt simkort, så är där en bild på usb och en pil till Itunes och han kan klicka inne på sitt itunes liksom vertion
Only compatible SIM cards from a supported carriers store to receive a replacement sim card.
@linkibooi 41746 wrote:
När jag har sat in mit usb i mobilen sen går jag in på itunes så står där emergenc call och när jag har stoppat in mitt simkort, så är där en bild på usb och en pil till Itunes och han kan klicka inne på sitt itunes liksom vertion
Jag fattar inte vad du säger
Tack för hjälpen nu funkar den igen!:)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.