Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tillbehör & reservdelar › Har DU spotify i din iphone?
-
AuthorPosts
-
Tjena!
Idag så skaffade jag Spotify premium då jag ville ha det på min iPhone, så jag undrar helt enkelt, hur många här på forumet har Spotify på sin iPhone?
Hör jag ngt bra på radion så fram med Shazam och sedan köper jag det direkt via iTunes 🙂 så ingen Spot för mig
vf inte bli kriminell och ladda ner pirat? att vara en pirat på irl är endå inte olaglit
Har svårt att rösta! Har haft Spotify i min iPhone sen release men aldrig haft premium så jag inte kunnat använda den. 🙂
@ponyboy 63817 wrote:
Har svårt att rösta! Har haft Spotify i min iPhone sen release men aldrig haft premium så jag inte kunnat använda den. 🙂
LOL, samma här faktiskt 🙂
@habbohotel 63813 wrote:
vf inte bli kriminell och ladda ner pirat? att vara en pirat på irl är endå inte olaglit
Jag förstår aldrig vad du skriver
@ihaamster 63820 wrote:
Tror han menar det där med shazam som du skrev om fast ladda ner låtarna istället 🙂
P.S läste du mitt PM? fick aldrig något svar…
Ahh absolut, jag för över 55:- extra för frakten
köpte med premium häromdagen men lyckas inte spela upp låtarna i offline läge när ja e på jobbet, jobbar i fabrik me väldigt dålig 3g täckning :/
@raekan 63828 wrote:
köpte med premium häromdagen men lyckas inte spela upp låtarna i offline läge när ja e på jobbet, jobbar i fabrik me väldigt dålig 3g täckning :/
Har du provat att göra dem offline hemma vid ditt wi-fi?
Jag gissar att det kan ta lite tid om det är vid 3G uppkoppling du försöker synca låtarna…
@habbohotel 63813 wrote:
@freebo… Han menar att varför inte ladda ner låtarna på någon torrentsida istället för att betala kanske 9kr.. Hoppas du förstår bättre nu! 🙂
///Cappe
@ihaamster 63834 wrote:
Har du provat att göra dem offline hemma vid ditt wi-fi?
Jag gissar att det kan ta lite tid om det är vid 3G uppkoppling du försöker synca låtarna…
har inte wifi hemma, kör på trådlöst modem atm :/
i iphonen står de xxx antal låtar pending sync. och den siffran ändrar sig aldrig heller, min i spotify på datorn är alla låtar ja valt köra offline syncadeJag fick en månads spotify gratis via en sida, det har funkat kanon bra, och det kommer jag att behålla.
Jag har betalt 99 spänn i månaden till Spotify sen i mars förra året och är helnöjd. Jag är musiker och behöver snabb access till all världens låtar vilken tid på dygnet som helst, och det får jag via Spotify. Spotify funkar finfint i iPhonen ochså, inga problem. Ljudet är kanon.
Så nu ser jag lite annorlunda på det där med MP3-filer, CD-skivor och dylikt. Jag har fört över dom delar av min CD-samling som inte finns på Spotify (bl.a. Beatles, Pink Floyd och Led Zeppelin plus en massa obskyra/okända skivor) till iTunes, så att den musiken alltid finns tillgänglig i datorn och iPhone. Resten streamar jag, hemma och mobilt, via Spotify.
Ponyboy: Hur får man spotify i iphone med free versionen? Har jailbreak. Sen temat Max dbar 10 skulle jag vilja ha tag på.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.