Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Har era iPhones/tillbehör gått sönder?
-
AuthorPosts
-
Knappen på headsetet som följer med har för mig gått sönder av någon anlednings om jag inte kan förstå. Jag är INTE brutal med mina tekniska grejer, tvärtom. Men nu funkar den icke. Jag gick ner till Telia för att informera dom om detta och hoppas på hjälp. Kul notering är att när jag klev in i butiken var den tom sånär som på en ung tjej som stog bakom disken.
“Vi kan skicka in dina hörlurar på reparation, men då tar det 3 veckor. Eller så kan du göra det själv så går det mycket fortare. *ler*
Ok så jag får ett servicenummer som jag ska ringa, så jag går hem och ringer. Det visar sig att detta telefonnr är enbart för återförsäljare av iphone och jag ombeds att ringa ett betalnr för hjälp. Jag har redan betalat över 5000.- för min telefon så jag sket i det. Jag går ner till Teliabutiken igen någon dag senare. Jag kliver in i butiken som är helt tom och möts av två serviceinriktade unga personer, en tjej och en kille. Denna gång är det killen som assisterar.
“Vi kan skicka in dina hörlurar på reparation, men då tar det 3 veckor. Eller så kan du göra det själv så går det mycket fortare. *ler*
Ja dom verkar ju ha fullt upp tänker jag och ser mig om i den tomma butiken så det tar naturligtvis 3veckor får dom att få något gjort där. Han ger mig en lapp med en internetadress som jag kan själv gå in på och registrera min trasiga produkt direkt hos Apple. Fine! tänker jag jag gör väl erat jobb och assisterar mig själv då, så jag går hem och loggar in på hemsidan för att registrera min trasiga produkt och när jag efter 20min har fyllt i alla uppgifter så visar det sig att hemsidan ligger nere för tillfället. FEL att säga det innan man fyller i alla uppgifter!? Jag är på dag 2 nu i jag vet inte hur många försök men kommer inte åt apples online selfhelpdesk.
Jag hoppas att ni har bättre tur med era iPhones!
Hur orkar du hålla på att krångla för ett trasigt headset? Det är väl bara att köpa ett nytt!!!!!
Hur orkar du hålla på att krångla för ett trasigt headset? Det är väl bara att köpa ett nytt!!!!!
Hur orkar du hålla på att krångla för ett trasigt headset? Det är väl bara att köpa ett nytt!!!!!
@halle 18486 wrote:
Hur orkar du hålla på att krångla för ett trasigt headset? Det är väl bara att köpa ett nytt!!!!!
Varför ska det ens behöva vara krångligt? Varför har dom ens med en garanti när dom inte kan hjälpa en. Det handlar inte om att få nya hörlurar längre, det handlar om att Telia och Apple combined kan ta sig i r*ven. :D! Varför ska det ta 3 veckor för Telia om det nu bara tar någon dag för mig (vilket det nu obvious inte gör). Det är inte som att dom ser halvt ihjälstressade ut.
@halle 18486 wrote:
Hur orkar du hålla på att krångla för ett trasigt headset? Det är väl bara att köpa ett nytt!!!!!
Varför ska det ens behöva vara krångligt? Varför har dom ens med en garanti när dom inte kan hjälpa en. Det handlar inte om att få nya hörlurar längre, det handlar om att Telia och Apple combined kan ta sig i r*ven. :D! Varför ska det ta 3 veckor för Telia om det nu bara tar någon dag för mig (vilket det nu obvious inte gör). Det är inte som att dom ser halvt ihjälstressade ut.
@halle 18486 wrote:
Hur orkar du hålla på att krångla för ett trasigt headset? Det är väl bara att köpa ett nytt!!!!!
Varför ska det ens behöva vara krångligt? Varför har dom ens med en garanti när dom inte kan hjälpa en. Det handlar inte om att få nya hörlurar längre, det handlar om att Telia och Apple combined kan ta sig i r*ven. :D! Varför ska det ta 3 veckor för Telia om det nu bara tar någon dag för mig (vilket det nu obvious inte gör). Det är inte som att dom ser halvt ihjälstressade ut.
@hendley 18496 wrote:
Varför ska det ens behöva vara krångligt?
Ja, det undrar jag också. 😉
Det måste kosta mer för Telia att först skicka lurarna till serviceverkstaden, för att sedan en tekniker ska kolla på dom, för att sedan bestämma att du ska få ett par nya som måste skickas tillbaka till dig, än att telia ger dig ett par nya direkt i butik. 😀
@hendley 18496 wrote:
Varför ska det ens behöva vara krångligt?
Ja, det undrar jag också. 😉
Det måste kosta mer för Telia att först skicka lurarna till serviceverkstaden, för att sedan en tekniker ska kolla på dom, för att sedan bestämma att du ska få ett par nya som måste skickas tillbaka till dig, än att telia ger dig ett par nya direkt i butik. 😀
@hendley 18496 wrote:
Varför ska det ens behöva vara krångligt?
Ja, det undrar jag också. 😉
Det måste kosta mer för Telia att först skicka lurarna till serviceverkstaden, för att sedan en tekniker ska kolla på dom, för att sedan bestämma att du ska få ett par nya som måste skickas tillbaka till dig, än att telia ger dig ett par nya direkt i butik. 😀
@hendley 18477 wrote:
Knappen på headsetet som följer med har för mig gått sönder av någon anlednings om jag inte kan förstå. Jag är INTE brutal med mina tekniska grejer, tvärtom. Men nu funkar den icke. Jag gick ner till Telia för att informera dom om detta och hoppas på hjälp. Kul notering är att när jag klev in i butiken var den tom sånär som på en ung tjej som stog bakom disken.
“Vi kan skicka in dina hörlurar på reparation, men då tar det 3 veckor. Eller så kan du göra det själv så går det mycket fortare. *ler*
Ok så jag får ett servicenummer som jag ska ringa, så jag går hem och ringer. Det visar sig att detta telefonnr är enbart för återförsäljare av iphone och jag ombeds att ringa ett betalnr för hjälp. Jag har redan betalat över 5000.- för min telefon så jag sket i det. Jag går ner till Teliabutiken igen någon dag senare. Jag kliver in i butiken som är helt tom och möts av två serviceinriktade unga personer, en tjej och en kille. Denna gång är det killen som assisterar.
“Vi kan skicka in dina hörlurar på reparation, men då tar det 3 veckor. Eller så kan du göra det själv så går det mycket fortare. *ler*
Ja dom verkar ju ha fullt upp tänker jag och ser mig om i den tomma butiken så det tar naturligtvis 3veckor får dom att få något gjort där. Han ger mig en lapp med en internetadress som jag kan själv gå in på och registrera min trasiga produkt direkt hos Apple. Fine! tänker jag jag gör väl erat jobb och assisterar mig själv då, så jag går hem och loggar in på hemsidan för att registrera min trasiga produkt och när jag efter 20min har fyllt i alla uppgifter så visar det sig att hemsidan ligger nere för tillfället. FEL att säga det innan man fyller i alla uppgifter!? Jag är på dag 2 nu i jag vet inte hur många försök men kommer inte åt apples online selfhelpdesk.
Jag hoppas att ni har bättre tur med era iPhones!
Var med om exakt samma grej ! men skickade in dem via telia för det var ju omöjligt att göra på något annat sätt, detta var över 2 veckor sedan.. fick tillbaka mina igår 😀 (eller dom skickade ett par nya till mej) tro fan man ska kunna reklamera sina tillbehör och få nya om de inte fungerar .. spelar ingen roll om det rör sig om 300 spänn eller 5000 … Rätt ska vara rätt !
@hendley 18477 wrote:
Knappen på headsetet som följer med har för mig gått sönder av någon anlednings om jag inte kan förstå. Jag är INTE brutal med mina tekniska grejer, tvärtom. Men nu funkar den icke. Jag gick ner till Telia för att informera dom om detta och hoppas på hjälp. Kul notering är att när jag klev in i butiken var den tom sånär som på en ung tjej som stog bakom disken.
“Vi kan skicka in dina hörlurar på reparation, men då tar det 3 veckor. Eller så kan du göra det själv så går det mycket fortare. *ler*
Ok så jag får ett servicenummer som jag ska ringa, så jag går hem och ringer. Det visar sig att detta telefonnr är enbart för återförsäljare av iphone och jag ombeds att ringa ett betalnr för hjälp. Jag har redan betalat över 5000.- för min telefon så jag sket i det. Jag går ner till Teliabutiken igen någon dag senare. Jag kliver in i butiken som är helt tom och möts av två serviceinriktade unga personer, en tjej och en kille. Denna gång är det killen som assisterar.
“Vi kan skicka in dina hörlurar på reparation, men då tar det 3 veckor. Eller så kan du göra det själv så går det mycket fortare. *ler*
Ja dom verkar ju ha fullt upp tänker jag och ser mig om i den tomma butiken så det tar naturligtvis 3veckor får dom att få något gjort där. Han ger mig en lapp med en internetadress som jag kan själv gå in på och registrera min trasiga produkt direkt hos Apple. Fine! tänker jag jag gör väl erat jobb och assisterar mig själv då, så jag går hem och loggar in på hemsidan för att registrera min trasiga produkt och när jag efter 20min har fyllt i alla uppgifter så visar det sig att hemsidan ligger nere för tillfället. FEL att säga det innan man fyller i alla uppgifter!? Jag är på dag 2 nu i jag vet inte hur många försök men kommer inte åt apples online selfhelpdesk.
Jag hoppas att ni har bättre tur med era iPhones!
Var med om exakt samma grej ! men skickade in dem via telia för det var ju omöjligt att göra på något annat sätt, detta var över 2 veckor sedan.. fick tillbaka mina igår 😀 (eller dom skickade ett par nya till mej) tro fan man ska kunna reklamera sina tillbehör och få nya om de inte fungerar .. spelar ingen roll om det rör sig om 300 spänn eller 5000 … Rätt ska vara rätt !
@hendley 18477 wrote:
Knappen på headsetet som följer med har för mig gått sönder av någon anlednings om jag inte kan förstå. Jag är INTE brutal med mina tekniska grejer, tvärtom. Men nu funkar den icke. Jag gick ner till Telia för att informera dom om detta och hoppas på hjälp. Kul notering är att när jag klev in i butiken var den tom sånär som på en ung tjej som stog bakom disken.
“Vi kan skicka in dina hörlurar på reparation, men då tar det 3 veckor. Eller så kan du göra det själv så går det mycket fortare. *ler*
Ok så jag får ett servicenummer som jag ska ringa, så jag går hem och ringer. Det visar sig att detta telefonnr är enbart för återförsäljare av iphone och jag ombeds att ringa ett betalnr för hjälp. Jag har redan betalat över 5000.- för min telefon så jag sket i det. Jag går ner till Teliabutiken igen någon dag senare. Jag kliver in i butiken som är helt tom och möts av två serviceinriktade unga personer, en tjej och en kille. Denna gång är det killen som assisterar.
“Vi kan skicka in dina hörlurar på reparation, men då tar det 3 veckor. Eller så kan du göra det själv så går det mycket fortare. *ler*
Ja dom verkar ju ha fullt upp tänker jag och ser mig om i den tomma butiken så det tar naturligtvis 3veckor får dom att få något gjort där. Han ger mig en lapp med en internetadress som jag kan själv gå in på och registrera min trasiga produkt direkt hos Apple. Fine! tänker jag jag gör väl erat jobb och assisterar mig själv då, så jag går hem och loggar in på hemsidan för att registrera min trasiga produkt och när jag efter 20min har fyllt i alla uppgifter så visar det sig att hemsidan ligger nere för tillfället. FEL att säga det innan man fyller i alla uppgifter!? Jag är på dag 2 nu i jag vet inte hur många försök men kommer inte åt apples online selfhelpdesk.
Jag hoppas att ni har bättre tur med era iPhones!
Var med om exakt samma grej ! men skickade in dem via telia för det var ju omöjligt att göra på något annat sätt, detta var över 2 veckor sedan.. fick tillbaka mina igår 😀 (eller dom skickade ett par nya till mej) tro fan man ska kunna reklamera sina tillbehör och få nya om de inte fungerar .. spelar ingen roll om det rör sig om 300 spänn eller 5000 … Rätt ska vara rätt !
Intressant att se hur bilden av Telia och Apple svänger, beroende på vilken version som passar bäst.
När något med iPhone är bra, då är det Apple som ska tackas.
När något är dåligt, då är det Telia fel.Det är på ett sätt smickrande att så många tror att Telia kan diktera servicerutinerna för Apple och säga till Jobs att så här gör vi:
“Steve, vi har en skitbra idé! För att jävlas så mycket vi kan med våra gemensamma kunder så kräver vi att ni går med på att ha längre hanteringstid för servicen om den går via vår egen butik än om den går via er hemsida. Det är väl helt ok?”Det är nog snarare så att Apple dikterar servicevillkoren för Telia, som tyvärr inte har mycket annat att göra än att följa dem för att fullfölja avtalet som är tecknat med Apple.
Av någon hittills anledning så går det snabbare att själv reklamera sina original iPhone-tillbehör på apple.se än hos Telia Butik, Elgiganten, Phone House eller någon av de andra återförsäljarna som finns. Det beror inte på att man sitter och tjuvhåller på grejerna och väntar med att skicka in dem till Anovo, utan på något annat.
Förmodligen så hoppas hela steget med Anovo över när man själv reklamerar tillbehören via apple.se.Så, precis som jag skrivit i en annan tråd – butiken som säljer telefonen kan självklart ta emot tillbehöret på service och gör det med. Men eftersom de flesta säljare är måna om kunden så upplyser de också om att det går snabbare att göra det via apple.se. Om man sedan själv vill att det ska ta längre tid för att man är idealist och tror att man åsamkar Telia lidande genom att lämna in tillbehöret i butik så får man gärna göra det.
Intressant att se hur bilden av Telia och Apple svänger, beroende på vilken version som passar bäst.
När något med iPhone är bra, då är det Apple som ska tackas.
När något är dåligt, då är det Telia fel.Det är på ett sätt smickrande att så många tror att Telia kan diktera servicerutinerna för Apple och säga till Jobs att så här gör vi:
“Steve, vi har en skitbra idé! För att jävlas så mycket vi kan med våra gemensamma kunder så kräver vi att ni går med på att ha längre hanteringstid för servicen om den går via vår egen butik än om den går via er hemsida. Det är väl helt ok?”Det är nog snarare så att Apple dikterar servicevillkoren för Telia, som tyvärr inte har mycket annat att göra än att följa dem för att fullfölja avtalet som är tecknat med Apple.
Av någon hittills anledning så går det snabbare att själv reklamera sina original iPhone-tillbehör på apple.se än hos Telia Butik, Elgiganten, Phone House eller någon av de andra återförsäljarna som finns. Det beror inte på att man sitter och tjuvhåller på grejerna och väntar med att skicka in dem till Anovo, utan på något annat.
Förmodligen så hoppas hela steget med Anovo över när man själv reklamerar tillbehören via apple.se.Så, precis som jag skrivit i en annan tråd – butiken som säljer telefonen kan självklart ta emot tillbehöret på service och gör det med. Men eftersom de flesta säljare är måna om kunden så upplyser de också om att det går snabbare att göra det via apple.se. Om man sedan själv vill att det ska ta längre tid för att man är idealist och tror att man åsamkar Telia lidande genom att lämna in tillbehöret i butik så får man gärna göra det.
Intressant att se hur bilden av Telia och Apple svänger, beroende på vilken version som passar bäst.
När något med iPhone är bra, då är det Apple som ska tackas.
När något är dåligt, då är det Telia fel.Det är på ett sätt smickrande att så många tror att Telia kan diktera servicerutinerna för Apple och säga till Jobs att så här gör vi:
“Steve, vi har en skitbra idé! För att jävlas så mycket vi kan med våra gemensamma kunder så kräver vi att ni går med på att ha längre hanteringstid för servicen om den går via vår egen butik än om den går via er hemsida. Det är väl helt ok?”Det är nog snarare så att Apple dikterar servicevillkoren för Telia, som tyvärr inte har mycket annat att göra än att följa dem för att fullfölja avtalet som är tecknat med Apple.
Av någon hittills anledning så går det snabbare att själv reklamera sina original iPhone-tillbehör på apple.se än hos Telia Butik, Elgiganten, Phone House eller någon av de andra återförsäljarna som finns. Det beror inte på att man sitter och tjuvhåller på grejerna och väntar med att skicka in dem till Anovo, utan på något annat.
Förmodligen så hoppas hela steget med Anovo över när man själv reklamerar tillbehören via apple.se.Så, precis som jag skrivit i en annan tråd – butiken som säljer telefonen kan självklart ta emot tillbehöret på service och gör det med. Men eftersom de flesta säljare är måna om kunden så upplyser de också om att det går snabbare att göra det via apple.se. Om man sedan själv vill att det ska ta längre tid för att man är idealist och tror att man åsamkar Telia lidande genom att lämna in tillbehöret i butik så får man gärna göra det.
Pröva att rensa ut hörlursingången från damm och ludd, mina började funka efter det..
Pröva att rensa ut hörlursingången från damm och ludd, mina började funka efter det..
Pröva att rensa ut hörlursingången från damm och ludd, mina började funka efter det..
En laddningskabel har gått sönder men de é inget ja bråkar om. Fast iPhone bt headset är lite dåligt säger dom jag pratar med, har ju nokia och sony i värsta fall men iPhone headsetet är så smidigt. Nogon av er som haft detta headset problem med att man låter långt borta ibland och sedan valldigt nära…
En laddningskabel har gått sönder men de é inget ja bråkar om. Fast iPhone bt headset är lite dåligt säger dom jag pratar med, har ju nokia och sony i värsta fall men iPhone headsetet är så smidigt. Nogon av er som haft detta headset problem med att man låter långt borta ibland och sedan valldigt nära…
En laddningskabel har gått sönder men de é inget ja bråkar om. Fast iPhone bt headset är lite dåligt säger dom jag pratar med, har ju nokia och sony i värsta fall men iPhone headsetet är så smidigt. Nogon av er som haft detta headset problem med att man låter långt borta ibland och sedan valldigt nära…
Hej!
Jag lyckades på något vis ha sönder min simkorts-släde till telefonen. Köpte en ny via mrgizmo och den går i utan problem. Men inte med simkort i…
Vart ska man skicka den på reparation? Jag gjorde en riktigt kass deal på denna luren så den har kostat mig ca 8000 kr totalt.. Vill gärna få den att funka igen.
Nån som vet vad det kostar att laga telefonen på ett ungefär?
Hej!
Jag lyckades på något vis ha sönder min simkorts-släde till telefonen. Köpte en ny via mrgizmo och den går i utan problem. Men inte med simkort i…
Vart ska man skicka den på reparation? Jag gjorde en riktigt kass deal på denna luren så den har kostat mig ca 8000 kr totalt.. Vill gärna få den att funka igen.
Nån som vet vad det kostar att laga telefonen på ett ungefär?
Hej!
Jag lyckades på något vis ha sönder min simkorts-släde till telefonen. Köpte en ny via mrgizmo och den går i utan problem. Men inte med simkort i…
Vart ska man skicka den på reparation? Jag gjorde en riktigt kass deal på denna luren så den har kostat mig ca 8000 kr totalt.. Vill gärna få den att funka igen.
Nån som vet vad det kostar att laga telefonen på ett ungefär?
Hej!
Jag lyckades på något vis ha sönder min simkorts-släde till telefonen. Köpte en ny via mrgizmo och den går i utan problem. Men inte med simkort i…
Vart ska man skicka den på reparation? Jag gjorde en riktigt kass deal på denna luren så den har kostat mig ca 8000 kr totalt.. Vill gärna få den att funka igen.
Nån som vet vad det kostar att laga telefonen på ett ungefär?
Fan, nu har min laddningkabel gått sönder också :/ men den här gången skiter jag i att reklamera skiten .. Ändå inte värt besväret, lika bra att bara betala för en ny ..
Fan, nu har min laddningkabel gått sönder också :/ men den här gången skiter jag i att reklamera skiten .. Ändå inte värt besväret, lika bra att bara betala för en ny ..
Hej!
Låter tråkigt det där som hände i butiken, men vissa är stolpskott!
Har en kompis som var och fixade sitt, dom tog tag i det. Han fick ett kvitto, och någon vecka senare hade han ett par nya lurar!
Nu till frågan, läste att det var fel på “knappen” på ditt headset? Blev lite nyfiken, jag har nämligen ingen “knapp”
Har en Iphone 3G 8GB inköptes i mitten på December! Varierar headseten? Eller är det jag som är ute och yrar? 😀
Hej!
Låter tråkigt det där som hände i butiken, men vissa är stolpskott!
Har en kompis som var och fixade sitt, dom tog tag i det. Han fick ett kvitto, och någon vecka senare hade han ett par nya lurar!
Nu till frågan, läste att det var fel på “knappen” på ditt headset? Blev lite nyfiken, jag har nämligen ingen “knapp”
Har en Iphone 3G 8GB inköptes i mitten på December! Varierar headseten? Eller är det jag som är ute och yrar? 😀
Är du säker på att du inte har en knapp? Jag tänkte nämligen inte heller på det förnst jag läste om det här på forumet. Den lilla avlånga biten på den högra luren är den så kallade “knappen” … =)
Är du säker på att du inte har en knapp? Jag tänkte nämligen inte heller på det förnst jag läste om det här på forumet. Den lilla avlånga biten på den högra luren är den så kallade “knappen” … =)
Är inte det “Mikrofonen” ?! Fan, sitter på jobbet så kan inte kika på mitt headset just nu! 😛
@minglarn 22178 wrote:
Är du säker på att du inte har en knapp? Jag tänkte nämligen inte heller på det förnst jag läste om det här på forumet. Den lilla avlånga biten på den högra luren är den så kallade “knappen” … =)
Är inte det “Mikrofonen” ?! Fan, sitter på jobbet så kan inte kika på mitt headset just nu! 😛
@minglarn 22178 wrote:
Är du säker på att du inte har en knapp? Jag tänkte nämligen inte heller på det förnst jag läste om det här på forumet. Den lilla avlånga biten på den högra luren är den så kallade “knappen” … =)
Ja,knappen sitter i micken men vad ska detta tiltade headset va bra till?
Ljudet är inte perfekt,och passformen taskig.Köpte ett blutoothheadset att ringa med,till musik och podcasts har jag mina gamla walkmanlurar.Ja,knappen sitter i micken men vad ska detta tiltade headset va bra till?
Ljudet är inte perfekt,och passformen taskig.Köpte ett blutoothheadset att ringa med,till musik och podcasts har jag mina gamla walkmanlurar.@hendley 18496 wrote:
Varför ska det ens behöva vara krångligt? Varför har dom ens med en garanti när dom inte kan hjälpa en. Det handlar inte om att få nya hörlurar längre, det handlar om att Telia och Apple combined kan ta sig i r*ven. :D! Varför ska det ta 3 veckor för Telia om det nu bara tar någon dag för mig (vilket det nu obvious inte gör). Det är inte som att dom ser halvt ihjälstressade ut.
Dom har troligtvis mer än bara ditt headset att fixa, liksom. De skickar alltid iväg
grejerna. Sedan ska dom förstås lagas (man försöker oftast alltid laga först,
istället för att bara ge en ny produkt… spara cash, du vet?). Och sedan ska
dom skickas tillbaka.Nämnde jag dessutom att det inte bara är dina grejer som skickas på lagning?
Varför köper du inte bara ett nytt? Då har du dom inom någon dag. Dessutom
kostar dom bara 225 kr. Jag vet inte vad du tycker, men jag tycker då inte
att 225 kr är så farligt. Skulle jag få välja mellan att vänta i 3 veckor på att
kanske få ett nytt headset eller att köpa ett nytt för 225 kr och ha det hemma
efter ett dygn… ja… valet är solklart.Har man dessutom köpt en telefon som kostar minst 6 – 7.000kr när den är
avbetald, så bör man väl ha råd att slänga 200kr på ett headset, right?Fast jag förstår dig om du tycker att rätt ska vara rätt. Och det är rätt i det
här fallet. Man får bara ta att acceptera att det tar tid…@hendley 18496 wrote:
Varför ska det ens behöva vara krångligt? Varför har dom ens med en garanti när dom inte kan hjälpa en. Det handlar inte om att få nya hörlurar längre, det handlar om att Telia och Apple combined kan ta sig i r*ven. :D! Varför ska det ta 3 veckor för Telia om det nu bara tar någon dag för mig (vilket det nu obvious inte gör). Det är inte som att dom ser halvt ihjälstressade ut.
Dom har troligtvis mer än bara ditt headset att fixa, liksom. De skickar alltid iväg
grejerna. Sedan ska dom förstås lagas (man försöker oftast alltid laga först,
istället för att bara ge en ny produkt… spara cash, du vet?). Och sedan ska
dom skickas tillbaka.Nämnde jag dessutom att det inte bara är dina grejer som skickas på lagning?
Varför köper du inte bara ett nytt? Då har du dom inom någon dag. Dessutom
kostar dom bara 225 kr. Jag vet inte vad du tycker, men jag tycker då inte
att 225 kr är så farligt. Skulle jag få välja mellan att vänta i 3 veckor på att
kanske få ett nytt headset eller att köpa ett nytt för 225 kr och ha det hemma
efter ett dygn… ja… valet är solklart.Har man dessutom köpt en telefon som kostar minst 6 – 7.000kr när den är
avbetald, så bör man väl ha råd att slänga 200kr på ett headset, right?Fast jag förstår dig om du tycker att rätt ska vara rätt. Och det är rätt i det
här fallet. Man får bara ta att acceptera att det tar tid… -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.