Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Har glömt av mitt lösenord:(
-
AuthorPosts
-
Hej. Jo jag fick en iphone 3gs när jag fyllde år i går och jag hade lösenord på den inte simkortet utna iphone är låst och jag har glömt mitt lösenord. Man måste ju kunna återställa om man råkat glömma lösenordet. Jag har försökt återställa den men den säger mitt i återställningen att den vill ha lösenord för att fortstätta. Vad menar dom att jag ska slänga den om man råkar glömma sitt lösenord?? tack för er hjälp
återställ den utan att återställa säkerhetskopian!
@atreyu 84345 wrote:
återställ den utan att återställa säkerhetskopian!
jag lägger ju den i dfu mode och sen återställer den till den nyaste versionen men när det laddar så säger den att den vill ha lösenordet.
och när jag återställer men min egen ipsw så säger den okänt fel inträffade (3001)
tack för att du hjälper mig men jag behöver mer hjälp med min iphone 3gs 4.2.1.
vad menar du med återställ den utan att återställ säkerhetskopian??
jag lägger ju den i dfu mode direkt sen stoppar jag in den i itunes och återställer men den vill ha lösenordet jag glömt bort!!
samma sak hände mig igår, min är i dfu mode och när jag använder min egen ipsw så står det.
iPhone-enheten iphone kunde inte återställas. ett okänt fel uppstod (10)
jag har prövat det mästa vad ska jag/vi göra?@josephe 84360 wrote:
samma sak hände mig igår, min är i dfu mode och när jag använder min egen ipsw så står det.
iPhone-enheten iphone kunde inte återställas. ett okänt fel uppstod (10)
jag har prövat det mästa vad ska jag/vi göra?Hej jag är administratör här och här är svaret till era frågor. det funkar 100% att låsa upp en låst iphone kolla här: *********
@torgren 84349 wrote:
jag lägger ju den i dfu mode och sen återställer den till den nyaste versionen men när det laddar så säger den att den vill ha lösenordet.
och när jag återställer men min egen ipsw så säger den okänt fel inträffade (3001)
tack för att du hjälper mig men jag behöver mer hjälp med min iphone 3gs 4.2.1.
vad menar du med återställ den utan att återställ säkerhetskopian??
jag lägger ju den i dfu mode direkt sen stoppar jag in den i itunes och återställer men den vill ha lösenordet jag glömt bort!!
jaha, menar den iTunes-lösenordet??
då finns det inte mycket jag kan hjälpa till med.. prova att skriva in iTunes-lösenordet?
är inte så haj på 3gs, kör 3g!
och 3gs går inte att återställa på samma sätt som 3g..@steffeiphone 84409 wrote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :laugh:
Det var jag som var admin hahaha
jag är den dåligaste komikern:)
@atreyu 84383 wrote:
jaha, menar den iTunes-lösenordet??
då finns det inte mycket jag kan hjälpa till med.. prova att skriva in iTunes-lösenordet?
är inte så haj på 3gs, kör 3g!
och 3gs går inte att återställa på samma sätt som 3g..jag kör okså 3g men min kompis snodde en iphone 3gs från Mona salhin som var i göteborg i förrigår och hon hade pin kåd därför!
@marieloise 84413 wrote:
jag kör okså 3g men min kompis snodde en iphone 3gs från Mona salhin som var i göteborg i förrigår och hon hade pin kåd därför!
jobbigt läge!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.