Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › hej går detta
-
AuthorPosts
-
hej jag har lyckas låsa min iphone 4 som jag skrivit här innan
den har ios 4.3.1. baseband 04.10.01 lås till AT&T
det finns ingen unlock säger folk här
skulle detta funka om man köper detta gevey turbi sim.
applenberry.com så det är 100% säkert att den lås uppså jag kan börja ha mitt telenor kort i så jag kan ringa och bli nådd
@swag 89913 wrote:
hej jag har lyckas låsa min iphone 4 som jag skrivit här innan
den har ios 4.3.1. baseband 04.10.01 lås till AT&T
det finns ingen unlock säger folk här
skulle detta funka om man köper detta gevey turbi sim.
applenberry.com så det är 100% säkert att den lås uppså jag kan börja ha mitt telenor kort i så jag kan ringa och bli nådd
Tja.
Eller så väntar du till kl. 06.00(måndag) så ska enligt “Dev Team” den nya locken samt JB’n komma:)
Orkar du inte detta så går det nog, JA.
@supremevarg 89915 wrote:
Tja.
Eller så väntar du till kl. 06.00(måndag) så ska enligt “Dev Team” den nya locken samt JB’n komma:)
Orkar du inte detta så går det nog, JA.
ok tror du den kommer redan imorgon ? någon sa ett par månader
Untethered 4.3.1 Jailbreak Release Time for All Countries and Cities [Redsn0w 0.9.8 – PwnageTool 4.3] – Jailbreak 4.3.1 Untethered – Redsn0w 0.9.8 PwnageTool 4.3
den länken fick jag skickad till mig iaf.denna också
http://data.fuskbugg.se/skalman02/4d98910f91282_jb.pngstår ju 06 imorgon som du sa vi får hoppas
@swag 89916 wrote:
ok tror du den kommer redan imorgon ? någon sa ett par månader
Var det mig du syftade på att det skulle komma om någon månad så har du fått det om bakfoten.
Jag har bara sagt att det inte funnits unlock sen före jul någon gång för jag har en kompis som väntat sen december då han fick en Telia låst och ännu har inget kommit så nu har han sålt den och köpte men fabriks olåsta iPhone 4.
Vi kan ju hoppas att det kommer unlock snart tex i morgon.
Ska bli spännande att se om det kommer i morgon bitti.hej nä det va på ett annat forum han skrev att han trodde om en månad men sen säger alla olika
Står vell ingenstans att en ny unlock ska komma? Jailbreak för 4.3.x och en uppdatering till ultrasn0w som gör att den funkar med 4.3.x
The ultrasn0w update won’t be a new unlock, but 4.3.1 FW itself breaks current ultrasn0w (unintentionally)
@sarci 89925 wrote:
Står vell ingenstans att en ny unlock ska komma? Jailbreak för 4.3.x och en uppdatering till ultrasn0w som gör att den funkar med 4.3.x
The ultrasn0w update won’t be a new unlock, but 4.3.1 FW itself breaks current ultrasn0w (unintentionally)
Det kommer alltid en ny unlock men man vet aldrig när. De som gör JB och unlock går aldrig ut med ett datum.
Nu kan man i alla fall jailbreaka 4.3.x. Dock inget iPad 2 stöd.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.