Hej hej alla iphone ägare!! Nu kan du köpa iPhone 3g 16gb som inte är operatörslåst!!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Hej hej alla iphone ägare!! Nu kan du köpa iPhone 3g 16gb som inte är operatörslåst!!

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

Tänkte bara tala om att Nu kan man köpa iPhone 3g 16 gb som inte är låst till någon operatör/ upplåst.

fick syn på det efter att jag readan fått min iPhone från Telia. 🙁

carpe
    Member
    Post count: 904

Rätt värdelös information såvida du inte säger vartifrån?

diamondstar
    Member
    Post count: 2

oj förlåt, glömde 🙂

Du kan köpa den upplåst på Prispress – iPhone

tusan också dom har den inte i lager nu 🙁

Men dom brukar få in nya igen ganska snabbt.

steffe
    Member
    Post count: 2452

Inte särskilt billigt,men företaget verkar seriöst,och levererar mot postförskott.
    Om någon köper från detta företag,så kan ni väl skriva en rad i forumet om hur dom är upplåsta,leveranstid och så.

Pear
    Member
    Post count: 322

känns inte värt 8000… hellre vänta till dem kmr med upplåsning till 2.2.1 och sen köpa en 8gb för 5500? men bra att veta ändÅ! =)

r_o_n
    Member
    Post count: 658

Jag köpte min via blocket.se gav 5000 kr för en 3G 16GB olåst (alltså inte upplåst) som förra ägaren köpt utomlands. Nu har jag reggat den hos Apple dessutom.

Men det tog ca 6-7 säljare på blocket.se innan jag hittade en som accepterade att vi gjorde upp via Internetgirot

Att ge 8000 kr såg jag inte ens som ett alternativ trots att jag sett deras sida i flera veckor (de annonserar på blocket.se)

Halle
    Member
    Post count: 837

Prispress har haft olåsta i flera månader på sidan, men aldrig inne i lager, inte en enda gång. Så det är nog bara att glömma!

steffe
    Member
    Post count: 2452

I så fall är iphonerna bara lockvaror för att få folk att gå in på sidan och kanske beställa nåt annat.fult,men lagligt.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.