Hej, var kan man "snabbast" få tag på en iphone4 utan operatörslås i sverige? slut?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Hej, var kan man "snabbast" få tag på en iphone4 utan operatörslås i sverige? slut?

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Member
    Post count: 4

Hej, jag kom just hem efter semestern o verkar ha missat releasen på iphone 4 och 32gig svart är slut överallt, står antingen att det inte finns i lager eller att det e 4 veckors leveranstid, olåsta telefoner verkar finnas att köpa hos bl.a. comviq för ca 7.000 kr men jag vill inte vänta 2 månader på att dom ska börja finnas i lager, jag e villig att betala upp till kanske 9 tusen om jag kan få den inom 2 veckor, finns det något bra o säkert sätt att beställa från (utanför sverige eller inom) eller nån som har nått tips om hur man kan köpa den? När kommer iphone 4 till vanliga affärer och inte bara teleoperatorer?

tack på förhand

SomethinG
    Member
    Post count: 363

@swapjao 72990 wrote:

Hej, jag kom just hem efter semestern o verkar ha missat releasen på iphone 4 och 32gig svart är slut överallt, står antingen att det inte finns i lager eller att det e 4 veckors leveranstid, olåsta telefoner verkar finnas att köpa hos bl.a. comviq för ca 7.000 kr men jag vill inte vänta 2 månader på att dom ska börja finnas i lager, jag e villig att betala upp till kanske 9 tusen om jag kan få den inom 2 veckor, finns det något bra o säkert sätt att beställa från (utanför sverige eller inom) eller nån som har nått tips om hur man kan köpa den? När kommer iphone 4 till vanliga affärer och inte bara teleoperatorer?

tack på förhand

Enda stället du kan köpa en Iphone 4 [Olåst] är hos butiken 3.
    då kan du betala upplåsning direkt i butik. kostar väl ca 300-350kr.
    Dock vet jag inte hur det sur ut på lager hos dom , ring o kolla
    020-33 33 33

swapjao
    Member

Så om man köper den av tre så är den låst till 3 med kontantkort utan bindningstid som dom kan låsa upp eller vad menar du exakt med att dom kan låsa upp den i butik, är det samma som att köpa en olåst eller mer som att låta dom jailbreaka den i butiken?

här säljer ju comviq iaf upplåsta fast dom har ingen aning om när dom får in nya på lager
    Köp iPhone med Comviq kontantkort

3 skriver ju dock att dom har en leveranstid på ca 3 veckor, det gäller väll även deras butiker eller har dom exemplar där tror du?

Pzych0
    Member
    Post count: 220

Du låser upp mobilen lagligt hos 3 för 300-350:- , inget jailbreak upplåsning. 🙂
    Du köper en olåst alltså 🙂

swapjao
    Member

okej najs, då ska jag ringa o fråga om dom har nån butik som fortfarande har dem

swapjao
    Member

helvete 3 är inget alternativ, enligt dom så kan dom inte låsa upp den men att man skulle “fråga i en butik” men även om man gör det så är dom helt slut och hela deras nästa leverans är “uppbokade” så det kmr ta lika lång tid som att beställa från nån annan, minst 3 veckor typ, nån som har nått annat alternativ?

Belkin
    Member
    Post count: 52

@swapjao 72998 wrote:

helvete 3 är inget alternativ, enligt dom så kan dom inte låsa upp den men att man skulle “fråga i en butik” men även om man gör det så är dom helt slut och hela deras nästa leverans är “uppbokade” så det kmr ta lika lång tid som att beställa från nån annan, minst 3 veckor typ, nån som har nått annat alternativ?

Vänte tid överallt även i england tex. Så om du inte vill ställa dig i kö lär de bli blocket eller tradera. Men kommer inte bli billigt.

hugorosenlund
    Member
    Post count: 97

Produkt Nya Apple iPhone 4 32GB Svart – OlÃ¥st! | Mobillagret.com

Om du har 20.000 så får du den ganska snabbt!

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.