Front page › Forums › Köp & Sälj › Hiphone i9+++ 8gb säljes! (obs ingen Iphone)
-
AuthorPosts
-
lol vem vill köpa den skiten
Moget att hacka så där, Mobilen är faktiskt grym för sitt pris…
Om ni inte gillar den så skit i den,Gå in på ett volvo forum och skriv att saab är bra. Lika dant grabben
@svensson431 49088 wrote:
Gå in på ett volvo forum och skriv att saab är bra. Lika dant grabben
Varför bry sig?
@svensson431 49088 wrote:
Gå in på ett volvo forum och skriv att saab är bra. Lika dant grabben
FEL
saab och volvo är likvärdiga.
Hiphone och iPhone låter bara lika.
Om jag fick välja en 22år gammal Eriksson eller en Hiphone hade jag valt Eriksson 7 dagar i veckan. Hiphone är den sämsta skit ever. Jag har testat och den suger.YSeller- ett tips, kommentera inte alla som inte gillar det du säljer, låt folk skriva det dom tycker. Hoppa inte på dem.
Du gör som du vill, det e bara ett tips.Okej, sorry kanske var lite gubbe-lingon:)
Men för att hiphone kostar ca 700kr så tycker jag att den är helt klart värd sitt pris, någon SE eller iphone är det ju inte, Dock så är det egentligen olagligt att sälja hiphone, Apple Inc har Copyright på designen på iphone och på deras loga, Men men tradera gör ingen åt…Och sedan har jag inte haft några missnöjda kunder än…
@yseller 49169 wrote:
Okej, sorry kanske var lite gubbe-lingon:)
Men för att hiphone kostar ca 700kr så tycker jag att den är helt klart värd sitt pris, någon SE eller iphone är det ju inte, Dock så är det egentligen olagligt att sälja hiphone, Apple Inc har Copyright på designen på iphone och på deras loga, Men men tradera gör ingen åt…Och sedan har jag inte haft några missnöjda kunder än…
Kanske för att du inte sålt nåt än… sopa.
“Du kan ställa många larm också.”
HAHA
“Finns miljontals program att ladda ner till mobilen från nätet”
HAHA
@mcdandrew 49170 wrote:
Kanske för att du inte sålt nåt än… sopa.
tack för ditt vänliga svar!
Jo tack har sålt ungefär 350-400st skärmskydd och en del skal, Så ett och annat iaf,HA ha ha
Tycker helt klart att YSeller vann den diskussionen!!!!GLAD iPhone ägare…..
@yseller 49231 wrote:
Mja, den där lilla skitungen(ursäkta språket) verkade inte ha speciellt mycket att komma med..:laugh:
“Lilla skitungen”? Du borde fundera på om det möjligtvis finns användare i det här forumet som inte är mellan 14-20 år gamla. Dessutom tycker jag du kan ta lite skit när du kommer in i ett iPhoneforum och försöker sälja en rutten telefon som inte ens är värd att kallas kopia. De “sälj” du har gjort, eller rättare sagt påstår att du gjort, är egentligen att lura folk enligt min mening.
Vinna diskussionen? Ha, om det känns bättre för dig så… “ok”! Grattis!
@mcdandrew 49236 wrote:
“Lilla skitungen”? Du borde fundera på om det möjligtvis finns användare i det här forumet som inte är mellan 14-20 år gamla. Dessutom tycker jag du kan ta lite skit när du kommer in i ett iPhoneforum och försöker sälja en rutten telefon som inte ens är värd att kallas kopia. De “sälj” du har gjort, eller rättare sagt påstår att du gjort, är egentligen att lura folk enligt min mening.
Vinna diskussionen? Ha, om det känns bättre för dig så… “ok”! Grattis!
Hur gammal du än är så Är du fortfarande en skitunge, för ett en mogen människa skulle inte lägga en kommentar som du la, Och sedan är det inte jag som säljer iphone kopian din nöt, Som du kan se heter försäljaren Lexiii.
Jag har sålt ca 180st skärmskydd på tradera, Sedan blocket och andra siter..
Sökresultat från Yseller – Tradera.com Välkommen att kika in hur många människor jag har lurat…
Och du är lite trög eller hur? Även fast jag har nämnt redan så säger jag det igen, jag säljer skärmskydd och inte iphone kopior…
Tuppfäktning, lägg ned eller byt till PM mmmkay
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.