Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Hittar inte Iphonen i den här datorn
-
AuthorPosts
-
När jag kopplar in min Iphone till PC:n finns det ingen Flyttbar disk i Den här datorn, jag kommer inte åt Iphonen asså. Itunes hittar Iphonen.
Jag vill komma åt bilderna på Iphonen…nån som har tips ??Tack !!!
Den kommer aldrig upp som en flyttbar disk.Det borde gå att komma åt dem i något bild program.I Mac datorer finns det något som heter iPhoto och det kanske finns något liknande program i Pc.
Annars om du har en trådlös router så kan du maila dem till dig själv.Hmmm…jag provade tjejens Iphone och där kommer det upp en sån där ruta “spela upp automatisk” och därifrån kommer jag åt hennes bilder, men inte på min mobil…
Nån som vet nåt ??@fluppen 67600 wrote:
Hmmm…jag provade tjejens Iphone och där kommer det upp en sån där ruta “spela upp automatisk” och därifrån kommer jag åt hennes bilder, men inte på min mobil…
Nån som vet nåt ??Fungerar damens iPhone på samma dator, ja då vette fasiken om ens en restore av din telefon hjälper
Jag får ju för mig att jag har markerat i att “utför alltid denn åtgärd för denna enheten” och tryckt “gör ingeting” Så jag är asså ute efter var i datorn man aktiverar den igen..
KontrollpanelenMaskinvara och ljudSpela upp automatiskt
dock borde den komma upp automatiskt ändå tycker man.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.