Hittat en mörk fläck i skärmen

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Hittat en mörk fläck i skärmen

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author
    Member
    Post count: 36

Hej jag har en iPhone 3g 16gb svart, men problemet är att det finns en mörk fläck på kanten av skärmen (det är inga döda pixlar) så jag gick till telia för att fråga vad det va men de visste inte, så de sa att jag skulle skicka den till apple för att kolla på den och att det skulle ta 2 veckor, men jag tackade nej eftersom 2 veckor lät för mycket. någon som vet vad det är eller har drabbats av samma sak? (fläcken var där när jag köpte den)

Morbidio
    Member
    Post count: 268

Skicka in den och se glad ut.

ekkg
    Member
    Post count: 294

@stt 9411 wrote:

Hej jag har en iPhone 3g 16gb svart, men problemet är att det finns en mörk fläck på kanten av skärmen (det är inga döda pixlar) så jag gick till telia för att fråga vad det va men de visste inte, så de sa att jag skulle skicka den till apple för att kolla på den och att det skulle ta 2 veckor, men jag tackade nej eftersom 2 veckor lät för mycket. någon som vet vad det är eller har drabbats av samma sak? (fläcken var där när jag köpte den)

Tyvärr får du nog vara utan din iPhone i 2 veckor…

Halle
    Member
    Post count: 837

@stt 9411 wrote:

Kan du inte ta en bild och ladda upp?

stt
    Member

ja det e de två fläckarna på sidan

Morbidio
    Member

Syns inte jättebra, men lite ser man allt. Som sagt, har Telia sagt att du kan skicka in den så gör det för tusan.

stt
    Member

det kommer en bättre bild snart när jag har hittat cameran, mobilen fokuserar på jeansen eller får inte med fläcken

stt
    Member

en till bild

geezarn
    Member
    Post count: 197

Alltså är det de till vänster om luren du menar? Örat, eeehh där man lyssnar (vad fanken heter det?)
    Det är ju sensorer och ska vara där.

Halle
    Member
    Post count: 837

Jag ser ingenting konstigt alls på de bilderna? Är det de små, små fläckarna till vänster alldeles intill den kromade ramen? Hade nog varit enklare att se om du putsat ren displayen från fett innan du knäppte korten!

Morbidio
    Member

@halle 9506 wrote:

Jag ser ingenting konstigt alls på de bilderna? Är det de små, små fläckarna till vänster alldeles intill den kromade ramen? Hade nog varit enklare att se om du putsat ren displayen från fett innan du knäppte korten!

Ja, ingen mästerfotograf precis…:o

stt
    Member

mm bilderna e tagna med min k800i, men fläcken syns bara om skärmen är kladdig

Morbidio
    Member

@stt 9526 wrote:

mm bilderna e tagna med min k800i

Extremt dåliga bilder för att vara en k800i, jag har en likadan och har aldrig fått sådär dåliga bilder…:confused:

stt
    Member

jag ringade runt fläcken för ått några trodde att jag menade sensorerna

Morbidio
    Member

@stt 9528 wrote:

jag ringade runt fläcken för ått några trodde att jag menade sensorerna

Men som sagt, SKICKA IN DEN…:rolleyes:

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.