HJÄÄÄÄLP med återställning

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone HJÄÄÄÄLP med återställning

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

Hej,

Blir helt galen på iphone!! hade min 3.1.3 där jag sparade hela mitt liv, men längesen jag synka den mot itunes för en backup, idag helt från ingenstans så fryser telefonen till och jag blir tvungen att göra en fabriksåterställning, installerar 4.0.1 men nu är alla min kontakter och bilder och allt borta!!! jag går till inställningar i itunes och kollar under enheter där finns bara en backup från idag då jag tryckte in telefonen i datorn!! helt sjukt, finns de tidigare synkningarna fysiskt på datorn någonstans som man kan återställa på något sätt? Noterbart är att då jag tryckte in telefonen i datorn så fråga den vad jag ville döpa enheten till…

Skulle verkligen uppskatta all hjälp jag kan få, finns det något hopp eller är jag helt körd?

hugorosenlund
    Member
    Post count: 97

Kolla runt bland cachefilerna på datorn kanske finns det någon form av spår men du behöver vissa program för att hitta filer (Om det går).

I grund och botten.

Japp, Det är kört.

För att avsluta på något gott sätt. Försök hitta sätt att spara allt externt (Sim-Kort för kontakter eller via någon mail.)
    Jag har Google inställt i telefonen så allt sparas på googles server, även de jag lägger till via telefonen.
    Bilder, ja tyvärr så har jag lärt mig genom x-antal hårddisk krascher att man måste backup:a allt kors och tvärs.

När du menar Allt.
    Menar du program, musik och sådant?
    Det finns ju fortfarande kvar i iTunes med du förlorar all info i dem. Highscores och placeringar på hemskärmen.

bozz
    Member
    Post count: 1199

Du hittar inget mer om du håller inne shift samtidigt som du trycker återställ?

Backuper ligger tydligen här: /Users/[username]/Library/Application Support/MobileSynce/Backup

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.