Hjälp!

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Member
    Post count: 9

hej, har jailbreakat min 3gs 16gb 3.1.2 med blackrain. har fungerat bra. idag startade jag om telefonen och nu startar den inte längre… äpplet kommer upp ett tag sedan blir det svart.

några tips eller är det kört?

imported_pongo
    Member
    Post count: 893
    Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Eller så har du tethered jailbreak. Prova att koppla den till datorn och köra blackra1n igen.

Splint
    Member

@ponyboy 64702 wrote:

Eller så har du tethered jailbreak. Prova att koppla den till datorn och köra blackra1n igen.

jag har ingen aning om vad som menas med det… att köra blackra1n, måste man inte kunna starta telefonen då? som sagt, äpplet kommer upp ett tag o sedan försvinner.

jag har inte den blekaste vad jag ska göra, behöver en liten guide, har kollat runt på forumet länge nu men hittar inge bra.

Splint
    Member

problemet löst… återställning pågår… inge mer wolfenstein 3… fan! hoppas backupen funkar 🙂

Zike
    Member
    Post count: 571

med Blackrain så måste man jailbreaka om telefonen varje gång den varit avstängd..

Splint
    Member

@zike 64722 wrote:

med Blackrain så måste man jailbreaka om telefonen varje gång den varit avstängd..

jasså? jag startade om den flertalet gånger innan, tror det var någon uppdatering i rock jag gjorde som strulade till det.

Skadast
    Member
    Post count: 2

@splint 64737 wrote:

jasså? jag startade om den flertalet gånger innan, tror det var någon uppdatering i rock jag gjorde som strulade till det.

Han har fel, det beror på om din iPhone var tillverkad före eller efter vecka 40. Jag har också kört untethered jb. Och ja… det hade med Rock-uppdateringen att göra.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.