Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Hjälp 3gs
-
AuthorPosts
-
Tjena! Har en 3gs som är köpt i usa och uppgraderad till 4.0. Men jag kommer inte in till huvud menyn när jag har knappat in pinkoden. Ligger fortfarande kvar i itunes läge. Hur gör jag? Måste jag ha ett kort ifrån usa för att komma in i den eller? Snälla hjälp
Du måste antingen ha AT&T kort för att aktivera telefonen eller köpa ett DITS Phonebook Card ( Aktiverings kort) för iPhone
Här har du ännu ett alternativ, vilket även är billigare: DealExtreme: $5.80 Universal Activation Sim Card for iPhone 2G/3G/3GS/4
Vill bara tacka så mycket för hjälpen med min telefon. Tack tack Iphonereservdelar.se fungerade skit bra att få igång telefonen.
@Freddan.L 75624 wrote:
Vill bara tacka så mycket för hjälpen med min telefon. Tack tack Iphonereservdelar.se fungerade skit bra att få igång telefonen.
Det är därför vi är här 🙂
@Freddan.L 75624 wrote:
hur lång tid tog det för det att komma till dig?, stog det “slide for emery” någonting typ bara för “nödsamtal”? Mvh
@nitroz 75701 wrote:
hur lång tid tog det för det att komma till dig?, stog det “slide for emery” någonting typ bara för “nödsamtal”? Mvh
Tjena! Om du undrar hur lång tid det tog att få phonebook cardet så tog det bara en dag innan jag fick det. Ja det stog så innan jag satt i phonebook cardet.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.