Hjälp! :(

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

Hejsan!
    Äger en Iphone4 och igår kraschade den,så jag var tvungen att göra en fabriksåterställning för att få den att funka igen..Men,allt var ju borta som sagt:(
    Synkade den och fick tillbaka några appar och dom flesta telefonnummer..
    Men alla sms,tagna bilder/filmer,anteckningar jag gjort i kalendern och anteckningar i en app jag gjort var borta:(
    Senast jag synkade den var 18 April så jag antar att allt jag gjort efter det datum inte finns att rädda längre,eller?Men det innan?
    Någon som vet hur jag ska gå till väga för att lösa detta? Hade väldigt viktiga anteckningar i kalendern som jag måste få tillbaka så jag hoppas att det går att lösa:)
    Hoppas på hjälp!
    Hälsn Sandra

muffins
    Member
    Post count: 1906

Hej,
    Var gärna mer informativ när du sätter en rubrik så blir det lättare att förstå vad problemet är :).

Du behöver göra en backup utav informationen på din telefon innan du gör en återställning.
    Efter återställningen så kör man in backup-filen i telefonen.
    Har du inte gjort någon backup så får du nog “börja-om-från-början” igen, tyvärr.

Mvh

Fejjen
    Member
    Post count: 2

Hej!
    Opps ,ursäkta,ska tänka på det tills nästa gång;)
    Ajdå, har tyvärr inte gjort någon backup:( Då får jag “börja om” som du säger..
    Trodde den sparade allt sånt i datorn när man synkade den,men men man lär sig något nytt varje dag 🙂
    Tack för hjälpen!
    Mvh Sandra

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.